Mastercard: To 90% των ποδοσφαιρόφιλων πιστεύει πως η παρουσία τους στο γήπεδο λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση των παικτών


  • Παίκτες, οπαδοί και προπονητές, τάσσονται υπέρ της επιστροφής των οπαδών στα γήπεδα, ενώ στο πλαίσιο της νέας έρευνας της Mastercard, ο Jose Mourinho (Mastercard Ambassador) αναλύει τη σημασία της παρουσίας του κοινού σε ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι. (Video Link)
  • Το 86% των οπαδών πιστεύει πως η ενασχόληση με το ποδόσφαιρο τους κάνει πιο αισιόδοξους στην καθημερινότητα τους, ενώ το 45% των Ευρωπαίων ποδοσφαιρόφιλων θεωρεί πως κύριο χαρακτηριστικό της αγάπης τους για το άθλημα αποτελεί ο πανηγυρισμός μίας σημαντικής στιγμής της ομάδας τους μαζί με άλλους οπαδούς.
  • Φέτος, τα παιδιά που συνοδεύουν τους παίκτες στην έναρξη του αγώνα, θα συναντήσουν τους παίκτες εικονικά, καθώς η Mastercard εγκαινιάζει μία σειρά ψηφιακών εμπειριών, για να φέρει τους θεατές, που παρακολουθούν από το σπίτι, πιο κοντά στην αγωνιστική δράση.

Ενόψει του τελικού του UEFA Champions League στο Πόρτο, το Σάββατο 29 Μαΐου, και για να γιορτάσει τα 27 χρόνια συνεργασίας με το θεσμό, η Mastercard πραγματοποίησε μία νέα έρευνα με τίτλο «Football Fandom», σε συνεργασία με τον διάσημο προπονητή και Mastercard Ambassador Jose Mourinho. Ο επιτυχημένος προπονητής με το προσωνύμιο «Special One», αναλύει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι οπαδοί στη δημιουργία ανεκτίμητων ποδοσφαιρικών στιγμών, ενώ τονίζει πως η προηγούμενη χρονιά μας δίδαξε πως δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένη τη φυσική μας παρουσία στο γήπεδο κατά την πραγματοποίηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα.

Ο Jose Mourinho, στο πλαίσιο της έρευνας, αναφέρεται επιπλέον στη δύναμη της παρουσίας των οπαδών στο γήπεδο κατά την πραγματοποίηση ενός αγώνα, τονίζοντας πως : «Πιστεύω πραγματικά στη δύναμη των οπαδών. Χρησιμοποιώ ακόμα την έκφραση: “δεν υποστηρίζουν, δεν δίνουν ώθηση, αλλά παίζουν». Και έχω στο νου μου τόσα πολλά παιχνίδια, όπου ένιωσα ότι κέρδισα, ακριβώς γιατί έπαιξαν».

Η παραπάνω ρήση επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας της Mastercard, η οποία διενεργήθηκε σε 12.000 ποδοσφαιρόφιλους σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της «Football Fandom Study», οι ερωτηθέντες μίλησαν για όσα ανυπομονούν να βιώσουν στη μετά-covid εποχή, αλλά και για τις προεκτάσεις του να είσαι οπαδός, όχι απλώς για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, αλλά και στον ίδιο σου τον εαυτό.

Κανένα συναίσθημα δεν συγκρίνεται με το να παρακολουθείς ποδόσφαιρο ζωντανά, για τον λόγο αυτό και το 90% των 12.000 ερωτηθέντων οπαδών υποστηρίζουν ότι το πάθος που μεταφέρουν στους παίκτες των ομάδων τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση τους. Το 86% των φιλάθλων πιστεύει πως η συλλογική εμπειρία υποστήριξης των ομάδων τους, τους δημιουργεί μία πιο αισιόδοξη καθημερινότητα, ενώ το 60% δηλώνει πως τα έντονα συναισθήματα που βιώνουν κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα, αποτελούν μία καλή προετοιμασία για την αντιμετώπιση των καθημερινών τους προβλημάτων, γεγονός ζωτικής σημασίας κατά το τελευταίο έτος.

Το ίδιο υποστηρίζει και ο Mourinho, ο οποίος υπογραμμίζει πως οι οπαδοί αποτελούν το θεμέλιο κάθε ανεκτίμητης εμπειρίας στο ποδόσφαιρο, σημειώνοντας πως : «Χρειαζόμαστε το πάθος, την ένταση, την ενέργεια, την πίεση που προκαλούν οι οπαδοί. Ακόμα και στα εκτός έδρας παιχνίδια, οι οπαδοί των αντιπάλων μας, ο ανταγωνισμός που δημιουργείται μέσα από την παρουσία τους, είναι κάτι που φυσικά χρειαζόμαστε».

Καλωσορίζοντας την παρουσία των οπαδών στο γήπεδο

Περίπου 12.000 φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον τελικό του UEFA Champions League στο γήπεδο του Porto’s Estádio do Dragão, όπου θα ανακαλύψουν ένα περιβάλλον με αποκλειστικά ανέπαφες συναλλαγές. Η φυσική παρακολούθηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα αποτελεί μία μοναδική εμπειρία για κάθε οπαδό, και η Mastercard έχει εργαστεί σκληρά για να διατηρήσει στο ακέραιο αυτή την εμπειρία, όπως και πριν την έλευση της πανδημίας. Για τον λόγο αυτό, οι θεατές του τελικού θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές σε όλα τα κυλικεία του γηπέδου, για την διασφάλιση της προστασίας τους και τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας τους στους χώρους του σταδίου.

Ανεκτίμητες εμπειρίες στο σπίτι

Για τους φιλάθλους που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την άνεση του σπιτιού τους, η Mastercard δημιούργησε μία σειρά ψηφιακών εμπειριών, με στόχο να τους φέρει ακόμα πιο κοντά στο παιχνίδι. Τέσσερα παιδιά-μασκότ, θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν ψηφιακά μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες του παγκόσμιου ποδόσφαιρού, πριν από το μεγάλο τελικό του UEFA Champions League. Τα τέσσερα παιδιά, θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν σε πραγματικό χρόνο κατά την άφιξη των παικτών στο γήπεδο, μέσα από μία γιγαντοοθόνη που θα τοποθετηθεί στην είσοδο του σταδίου. Η καινοτόμα αυτή πρωτοβουλία, δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία της Mastercard με τον οργανισμό UEFA Foundation for Children, ο οποίος επέλεξε για τη φετινή δράση παιδιά που ζουν με αναπηρία, από την Αγγλία και την Τουρκία.

Επιπλέον, η Mastercard, μέσα από τη συνεργασία της με το UEFA Champions League, έχει δεσμευτεί να φέρει τους οπαδούς πιο κοντά με το πάθος τους για το ποδόσφαιρο, παρέχοντας ανεκτίμητες εμπειρίες σε όλο τον κόσμο. Οι εμπειρίες αυτές περιλαμβάνουν, ένα ζωντανό, ψηφιακό πάρτι πριν από τον ημιτελικό της διοργάνωσης, με οικοδεσπότη τον, τέσσερις φορές νικητή του τροπαίου του UEFA Champions League, Clarence Seedorf, καθώς και αντίστοιχη εκδήλωση πριν τον μεγάλο τελικό, με οικοδεσπότη τον θρυλικό Βραζιλιάνο άσο της A.C. Milan, και κάτοχο της Χρυσής Μπάλας (Ballon d’Or), Kaká. Τέλος, οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ακόμα μία ανεκτίμητη ψηφιακή εμπειρία, κατά την οποία ο Jose Mourinho θα αναλύσει τη στρατηγική που ακολούθησε και τις αποφάσεις που κλήθηκε να πάρει για να οδηγήσει την ομάδα του, την Porto, σε μία ιστορική νίκη απέναντι στην Manchester Untied το 2004.

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα ανέφερε: «Ο τελικός του UEFA Champions League είναι για τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο ένα συμβολικό γεγονός που τους ενώνει και τους επιτρέπει να βιώσουν από κοινού μια όμορφη ποδοσφαιρική εμπειρία. Στη διάρκεια του περασμένου έτους, έστω και από το σπίτι, οι οπαδοί συνέχισαν να υποστηρίζουν αδιάκοπα τις ομάδες τους. Από τον ενθουσιασμό που προκαλεί η επίτευξη ενός γκολ, έως την απόλαυση της συνολικής εμπειρίας ενός αγώνα, στη Mastercard δεσμευόμαστε να φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά σε όλα όσα αγαπούν και τους ενθουσιάζουν. Όσο για τους ποδοσφαιρόφιλους, γνωρίζουμε, πως μια μπάλα μπορεί να κάνει την αρχή για κάτι ανεκτίμητο».