Πέραν των 600 ραντεβού με γιατρούς του ΟΚΥπΥ διευθετήθηκαν διαδικτυακά


Πέραν των 600 ραντεβού με γιατρούς του ΟΚΥπΥ διευθετήθηκαν διαδικτυακά

Θετική είναι η ανταπόκριση των πολιτών στη νέα δυνατότητα που τους προσφέρει ο ΟΚΥπΥ μέσω της ανανεωμένης ιστοσελίδας του

Οι πολίτες αξιοποιούν τη δυνατότητα και ευκολία που τους προσφέρει ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) να διευθετήσουν διαδικτυακά το ραντεβού τους με τους γιατρούς που εργάζονται στα νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας του Οργανισμού, μέσω της ανανεωμένης ιστοσελίδας του (https://shso.org.cy/).

Από την έναρξη της υπηρεσίας μέχρι και τα τέλη Ιουλίου η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Συνολικά υποβλήθηκαν 620 αιτήματα για διευθέτηση ραντεβού με επιλογή ανάμεσα σε 700 γιατρούς του ΟΚΥπΥ. Αναλυτικά τα ραντεβού που διευθετήθηκαν μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού ανά μήνα στον πίνακα/γράφημα που ακολουθεί:

Μήνας Αριθμός διαδικτυακών ραντεβού
Απρίλιος 35
Μάιος 100
Ιούνιος 252
Ιούλιος 233

 

Εκτός από την διευθέτηση ραντεβού, οι πολίτες αξιοποίησαν την ιστοσελίδα του ΟΚΥπΥ για να επικοινωνήσουν με τον γιατρό της επιλογής τους. Μέσω της ειδικής πύλης «επικοινωνία» στην ενότητα «Κλείσε ραντεβού με Ιατρό» (https://shso.org.cy/anazitisi-iatrou/ ), 168 πολίτες έστειλαν αιτήματα διαδικτυακά σε γιατρούς, συμπληρώνοντας εύκολα και απλά ειδική φόρμα με το ονοματεπώνυμό τους, την ηλεκτρονική τους διεύθυνση, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και το λόγο επικοινωνίας με τον ιατρό.

Μήνας Επικοινωνία

με Ιατρό

Απρίλιος 11
Μάιος 46
Ιούνιος 42
Ιούλιος 69

 

700 γιατροί του ΟΚΥπΥ στη διάθεση των πολιτών

Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του ΟΚΥπΥ, οι πολίτες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες για τους 700 και πλέον ιατρούς που εργάζονται στον Οργανισμό αλλά και να ζητήσουν, οποιαδήποτε ώρα, τη διευθέτηση ραντεβού υποβάλλοντας εύκολα και γρήγορα αίτημα με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας. Σημειώνεται ότι, για διευθέτηση ραντεβού με ειδικό ιατρό χρειάζεται παραπεμπτικό από τον προσωπικό γιατρό του ασθενή. Όταν υποβληθεί το αίτημα, αρμόδιος λειτουργός του ΟΚΥπΥ επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον ενδιαφερόμενο, σε διάστημα που δεν ξεπερνά τις 48 ώρες, για τη διευθέτηση του ραντεβού.

 

Συνεχής εκσυγχρονισμός από τον ΟΚΥπΥ

Η ψηφιακή μεταμόρφωση, ο συνεχής εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι προτεραιότητα για τον ΟΚΥπΥ και υλοποιείται βάση ενός μακροπρόθεσμου στρατηγικού πλάνου. Στόχος του Οργανισμού είναι η διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών ιατρικής και νοσηλευτικής φροντίδας σε όλους τους πολίτες.