“Global Agency of the Year 2021“: Η TBWA\Worldwide!
To “Adweek”, το παγκοσμίου φήμης αμερικανικό διαφημιστικό-εμπορικό έντυπο, τίμησε, την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021, την TBWA\Worldwide με τον τίτλο “Global Agency of the Year 2021“! Η σημαντική αυτή διάκριση αναγνωρίζει τον επαγγελματισμό της απέναντι σ’ ένα τεράστιο φάσμα παγκόσμιων αγορών, καθώς και την ικανότητά της να υλοποιεί ανατρεπτικές ιδέες, με στόχο την ανάπτυξη και εξέλιξη των brands του πελατολογίου της.
Η εστίαση της στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα, σε συνδυασμό με την προοδευτική εξέλιξη της μεθοδολογίας Disruption®, είναι μόνο μερικά από τα δυνατά στοιχεία που ξεχωρίζουν σε κάθε εκστρατεία της που αφορά brands, όπως Apple, McDonald’s και Adidas κ.ά.
«Ο τίτλος “Global Agency of the Year 2021” αποτελεί -και πάλι- μία τεράστια τιμητική διάκριση, κυρίως για τα πάνω από δέκα χιλιάδες δημιουργικά μυαλά του δικτύου μας, των οποίων το ταλέντο, η επιμονή και η εφευρετικότητα έκαναν αυτή την αναγνώριση, πραγματικότητα», λέει ο κ. Troy Ruhanen, Διευθύνων Σύμβουλος της TBWA\Worldwide.
«Επικυρώνει την ιδεολογία μας ως “Always in Beta“ και τη δέσμευσή μας για συνεχή καινοτομία. Από την εξέλιξη του Disruption στο Disruption X και τη χρήση της δημιουργικότητας που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εμπειρία που βιώνει το κάθε brand. Επίσης, αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη απέναντι στους πελάτες μας, γιατί μας εμπιστεύονται την επικοινωνιακή εικόνα των brands τους. Χωρίς τη συνεχή συνεργασία μας και την πίστη τους στο Disruption, τίποτα δεν θα ήταν εφικτό».
Στην Κύπρο, η TBWA\Entelia μετράει περισσότερα από 26 χρόνια εμπνευσμένων στιγμών, επιτυχιών και «διασάλευσης» στον χώρο της επικοινωνίας, αφού κάθε πρόταση και στρατηγική της έχει ως αποκορύφωμα το Disruption. Τη φιλοσοφία δηλαδή, που ανατρέπει τη συμβατική αλήθεια και τον προκαθορισμένο τρόπο σκέψης… με δείκτη το όραμα για ένα μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος!
Την ίδια στιγμή, η Εταιρεία προσφέρει σ’ ένα μεγάλο πελατολόγιό της -που προέρχεται από τους τομείς της εστίασης, της τεχνολογίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των αλκοολούχων ποτών, των FMCG, του τραπεζικού κλάδου, MKO, κ.α. – χρήσιμα εργαλεία και συνεχείς αναλύσεις που αφορούν τις πιο σημαντικές τάσεις, σε επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο.
Με αυτά τα δεδομένα, η TBWA\Entelia δεν παύει να αποδέχεται κάθε πρόκληση, αξιοποιώντας την πολύχρονη πείρα της και τη γνώση στρατηγικής και επικοινωνιακής μεθοδολογίας, σε συνεργασία πάντοτε με τα εξειδικευμένα τμήματά της που προσφέρουν υπηρεσίες Brand Leadership, Media Buying & Planning, Digital & Social Media, Creative Copywriting, Public Relations και Post & Animation Production.