Η TBWA\Worldwide κέρδισε τον τίτλο ‘Global Agency of the Year 2022’
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η TBWA\Worldwide ανακηρύχθηκε από το ‘Adweek’, παγκοσμίου φήμης περιοδικό, ‘Global Agency of the Year 2022’.
Με τη συγκεκριμένη βράβευση, το ‘Adweek’ αναγνωρίζει στο δίκτυο της TBWA – μετά από μία εξαιρετική παρουσία που σημείωσε το 2021- τον επαγγελματισμό και την ικανότητα υλοποίησης ανατρεπτικών ιδεών, με στόχο την ανάπτυξη και εξέλιξη των brands του πελατολογίου της.
Παράλληλα, η επιτροπή υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, την αφοσίωση της TBWA\Worldwide στην καινοτομία αλλά και στη δημιουργικότητα που αφορά το πελατολόγιό της, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων brands όπως McDonald’s, Apple, adidas, PepsiCo.
Η TBWA\Worldwide κατέγραψε, για ακόμα μία φορά, υψηλού επιπέδου απόδοση σε ολόκληρο το δίκτυό της. Από το Ελσίνκι στο Χονγκ Κονγκ και το Παρίσι μέχρι το Μπουένος Άιρες, εντυπωσίασε με έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό και εκπληκτικά δημιουργικό τρόπο για τα brands.
«Το γεγονός ότι το ‘Adweek’ ανακήρυξε την TBWA\Worldwide ως ‘Global Agency of the Year’ για δεύτερη συνεχή χρονιά, αντικατοπτρίζει τον ανατρεπτικό τρόπο σκέψης των 11,000 δημιουργικών μυαλών μας. Χωρίς την εμπιστοσύνη και τη συνεχή συνεργασία των πελατών μας, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν είναι εφικτό. Το ‘Always in Beta’ συνεχίζει να είναι το σλόγκαν μας και με αυτή τη νοοτροπία συνεχίζουμε να μεγιστοποιούμε τις δυνατότητές μας…», ανέφερε ο κ. Troy Ruhanen, Διευθύνων Σύμβουλος της TBWA\Worldwide.
Στην Κύπρο, η TBWA\Entelia μετράει 27 χρόνια δημιουργικών στιγμών, επιτυχιών και «διασάλευσης» στον χώρο της επικοινωνίας, αφού κάθε πρόταση και στρατηγική της έχει ως αποκορύφωμα το Disruption. Τη φιλοσοφία, δηλαδή, που ανατρέπει τη συμβατική αλήθεια και τον προκαθορισμένο τρόπο σκέψης… με δείκτη το όραμα για ένα μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος!
H Εταιρεία προσφέρει στο πελατολόγιό της χρήσιμα εργαλεία και συνεχείς αναλύσεις που αφορούν στις πιο σημαντικές τάσεις, σε επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο, και δεν παύει να αποδέχεται κάθε πρόκληση, αξιοποιώντας την πολύχρονη πείρα και γνώση σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνιακής μεθοδολογίας.