Η Lexus Cyprus γράφει ιστορία!


Δημιουργώντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία εορτασμού για τα 20 χρόνια παρουσίας της Lexus στην Κύπρο

Η Lexus Cyprus τίμησε με μια μεγαλειώδη, πρωτόγνωρη και ανεπανάληπτη εκδήλωση τα 20 χρόνια αυτοκινητικής αριστείας της στην Κύπρο με ένα εορταστικό ταξίδι εμπειρίας, αισθήσεων και γεύσεων στο Οινοποιείο Λαμπαδιστής στον Καλαπαναγιώτη.

Την περασμένη Κυριακή, η Lexus Cyprus γιόρτασε την 20ή επέτειό της, καταγράφοντας ιστορία και κατακτώντας τις εντυπώσεις όλων των προσκεκλημένων σε μια μεγάλη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στο Οινοποιείο Λαμπαδιστή, ένα αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα που άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες του στο κοινό με αφορμή τα γενέθλια της Lexus στην Κύπρο.

Η εκδήλωση σηματοδότησε ένα σημαντικό ορόσημο για την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία ολόκληρης της Κύπρου μέσα από μια σειρά εμπειριών και δράσεων με έμφαση σε κάθε πτυχή και λεπτομέρεια. Ώστε να συναγωνίζεται επάξια και με υπερηφάνεια εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε περιοχές του κόσμου οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν τέτοιου μεγέθους και ποιότητας υψηλές αποκλειστικές διοργανώσεις.

Τη μεγαλειώδη εκδήλωση κόσμησαν με την παρουσία τους προσωπικότητες που συνέθεσαν μια διακεκριμένη λίστα προσκεκλημένων, μεταξύ των οποίων, εκλεκτοί πελάτες της Lexus, διευθυντές μέσων ενημέρωσης, ο Country Manager της Lexus Europe, κ. Marko Vucicic, ο πρέσβης της Ιαπωνίας στην Κύπρο, κ. Yamawaki, οι Κύπριοι Ολυμπιακοί πρωταθλητές κ. Μάριος Γεωργίου και κ. Milan Traicovich κ.ά. Την εκδήλωση τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η Lexus Cycling Dream Team και εκπρόσωποι του κυπριακού Ομίλου Ikebana που φρόντισαν με τις μοναδικής εμπνεύσεως και υψηλής αισθητικής διακοσμητικές τους συνθέσεις να μαγνητίσουν τα βλέμματα των παρισταμένων.

Ολόκληρο το επετειακό εορταστικό πρόγραμμα ήταν σχολαστικά σχεδιασμένο για να προσφέρει σε όλους ανεξαιρέτως μια αξέχαστη εμπειρία omotenashi, μια ιαπωνική έννοια που εμπερικλείει την εξαιρετική φιλοξενία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Από τη στιγμή που έφτασαν οι καλεσμένοι, συνοδεύτηκαν σε ένα ταξίδι εκλεπτυσμένων εμπειριών και γεύσεων, που αντανακλά τη δέσμευση της Lexus για αριστεία και υπεροχή η οποία υπερβαίνει κάθε προσδοκία και προηγούμενο.

Το εναρκτήριο καλωσόρισμα της γιορτής δόθηκε από τον κ. Δικράν Ουζουνιάν, CEO της TOYOTA Κύπρου. Ο κ. Ουζουνιάν μοιράστηκε την αξιοσημείωτη διαδρομή του με τη Lexus, από την τρυφερή του νιότη μέχρι την επίσημη έναρξη της Lexus στην Κύπρο το 2002, με τη δημιουργία του σύγχρονου εκθεσιακού χώρου στη Λευκωσία. Όπως χαρακτηριστικά περιέγραψε ο κ. Ουζουνιάν:«Τότε, το 1990, έχοντας πάρει πρόσφατα το πτυχίο μου ως δικηγόρος, βρισκόμουν ακόμη στο Ηνωμένο Βασίλειο και είχα ενταχθεί σε ένα πρόγραμμα πρακτικής εξάσκησης Management στην Toyota GB, για να μάθω περισσότερα για την αυτοκινητοβιομηχανία και να δω αν ‘ήταν για μένα’ και αν θα επέστρεφα στην Κύπρο για να ενταχθώ στην οικογενειακή επιχείρηση. Θυμάμαι ότι ήμουν ακόμη στο κρεβάτι μετά από βραδινή έξοδο που κράτησε μέχρι αργά με φίλους στο Λονδίνο τον Ιούνιο του 1990, όταν έλαβα μια κλήση πολύ νωρίς το πρωί του Σαββάτου από τον Πρόεδρο της Inchcape PLC, στην οποία άνηκε τότε η Toyota GB. Ήμουν εντελώς σοκαρισμένος και έκπληκτος που ο Πρόεδρος με καλούσε απευθείας και ανησυχούσα για αυτό που επρόκειτο να πει. Χωρίς καν να μου πει καλημέρα, μου είπε, «Young man from the little island of Cyprus, do you fly?» «Yes Sir!» ήταν η άμεση απάντησή μου, την οποία ακολούθησε η δεύτερη ερώτησή του. «Young man can you drive?». Και πάλι, η απάντησή μου ήταν αμέσως καταφατική. Μετά από αυτό, μου έδωσε οδηγίες να κατευθυνθώ αμέσως για το Heathrow, να αγοράσω αεροπορικό εισιτήριο, να πετάξω στη Σκωτία, να πάρω το τρένο και μετά ταξί για το διάσημο θέρετρο γκολφ Turnberry, να παρευρεθώ στο δείπνο για την πρώτη παρουσίαση της Lexus για τον Τύπο και να φέρω πίσω στο Λονδίνο το νέο εταιρικό του αυτοκίνητο σώο και αβλαβές πριν σκοτεινιάσει την Κυριακή! Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το Σαββατοκύριακο και ιδιαίτερα την επιστροφή στο Λονδίνο. Πάνω από 8 ώρες και σχεδόν 700 km συνεχούς οδήγησης. Και ναι, αυτή ήταν η πρώτη μου εμπειρία με Lexus! Έπρεπε να επιστρέψω τη λιμουζίνα Lexus LS400 του Προέδρου σε σώα κατάσταση περνώντας από εντυπωσιακούς, γεμάτους στροφές επαρχιακούς δρόμους, και σχεδόν ατελείωτους αυτοκινητόδρομους, μέσα σε έντονη βροχή και αέρα. Αλλά ήταν εκπληκτική εμπειρία! Θυμάμαι έντονα ότι αρχικά έτρεμαν τα πόδια από το άγχος λόγω της τεράστιας ευθύνης, αλλά σύντομα ούρλιαζα και τραγουδούσα από χαρά στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής! Ήταν σαν να οδηγείς ένα μαγικό χαλί! Δεν είχα ξανανιώσει κάτι τέτοιο! Εκείνη την ημέρα υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα αναπτύξω την εταιρεία μας εδώ στην Κύπρο για να έχουμε την οικονομική δύναμη και την επιχειρηματική ικανότητα να λανσάρουμε μια μέρα με επιτυχία αυτό το απίστευτο νέο brand στην αγορά μας. Η μέρα ήρθε τον Αύγουστο του 2002 με τα εγκαίνια του ειδικά διαμορφωμένου Lexus Center στη Λευκωσία και τη δέσμευσή μας να αντιμετωπίζουμε πάντα τους πελάτες ως φιλοξενούμενους στο σπίτι μας!»

Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας, κ. Λούκας Λεωνίδου, μεταξύ άλλων, ανέφερε «Η Lexus ανέκαθεν ήταν αποφασισμένη να μεταχειρίζεται τους πελάτες της καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων. Ονομάζουμε αυτή τη συμπεριφορά Omotenashi – προβλέπουμε τις ανάγκες των πελατών και τους συμπεριφερόμαστε σαν να είναι φιλοξενούμενοι στο ίδιο μας το σπίτι. Χάρη στην πιστή τήρηση αυτής της αρχής, συνεχίζουμε να ερχόμαστε πρώτοι στις έρευνες ικανοποίησης πελατών, και να έχουμε τη φήμη ότι προσφέρουμε απαράμιλλη εξυπηρέτηση. Και καθώς οι συναλλαγές γίνονται όλο και πιο ανώνυμες, εμείς θα προσφέρουμε άνεση, επιλογές και ένα ανθρώπινο άγγιγμα… Στη Lexus, θα συνεχίσουμε να επαναπροσδιορίζουμε τι είναι και τι μπορεί να είναι η πολυτέλεια στο μέλλον. Η πολυτέλεια δεν είναι απλώς η προσφορά μιας ποικιλίας προϊόντων και χαρακτηριστικών ή η παρακολούθηση της τελευταίας τάσης. Για να επαναπροσδιορίσουμε την πολυτέλειά που προσφέρει η Lexus, έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία εμπειριών που έχουν προσωπική αίσθηση. Ο καθένας μπορεί να αλλάξει τον ορισμό της πολυτέλειας, αλλά μόνο λίγοι μπορούν να ανταποκριθούν στην μεγάλη πρόκληση – στο να την παραδώσουν με αληθινό αίσθημα και χαρακτήρα. Είτε μιλάμε για μια μικρή σχεδιαστική λεπτομέρεια, ίσως απαρατήρητη από τους περισσότερους, είτε για ένα νέο επίπεδο φινέτσας σε μια ολόκληρη κατηγορία ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αυτή η πολυτέλεια θα είναι απολύτως ανθρωποκεντρική, καθώς συνεχίζουμε το όραμα μας για NA ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ».