Στην πρώτη εφαρμογή In-Game διαφήμισης έτρεξε η Marketway Publicis σε συνεργασία με την πλατφόρμα AdVanced DSP [Digital Programmatic Platform], για τον πελάτη της Public, καταγράφοντας άλλη μια πρωτοποριακή ενέργεια στο χαρτοφυλάκιο της.
Η διαφήμιση του Public έτρεξε σε mobile games, PC και κονσόλες παιχνιδιών, με αξιοποίηση βίντεο και στατικών formats, δημιουργώντας ένα νέο success story, στον τομέα της διαφήμισης στην Κύπρο, θέτοντας το αγαπημένο brand ως μέρος δεκάδων online παιχνιδιών.
Η Marketway Publicis και η AdVanced στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας έχουν εντάξει στην κυπριακή αγορά τα In-Game κανάλια διαφήμισης, διερύνοντας τις δυνατότητες της online επικοινωνίας, με ειδική στόχευση στo κοινό των gamers. Τα συγκεκριμένα κανάλια, θεωρούνται από τα πιο αποτελεσματικά σε επίπεδο στόχευσης, προσέγγισης και διάδρασης, αφού ο πληθυσμός των gamers είναι ιδιαίτερα μεγάλος και καλύπτει ένα εύρος ηλικιών, δεδομένων των πολλαπλών επιλογών που υπάρχουν σε παιχνίδια. Σύμφωνα και με τη διεθνή εμπειρία, οι gamers παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά πιστότητας στις επιλογές παιχνιδιών, συστηματοποίηση και συχνότητα στη χρήση, δεδομένα που καθιστούν την In-Game διαφήμιση πολύ αποδοτική για τα brands που την επιλέγουν.
Ιδιαίτερα σημαντικό για την In-Game διαφήμιση είναι το γεγονός ότι έχει τη δυνατότητα να αποτελεί μέρος του σκηνικού του κάθε παιχνιδιού, αυξάνοντας τον δείκτη δέσμευσης με τον χρήστη, ενώ εμφανίζεται χωρίς να διακόπτει το παιχνίδι, διατηρώντας αναλλοίωτη τη διάρκεια του μηνύματος στην οθόνη, στοιχείο πολύ σημαντικό για το κοινό και για την αποτελεσματικότητα.
Η In-Game διαφήμιση εγγυάται 100% viewability, premium διαφημιστικές θέσεις και βεβαίως μέγιστη κάλυψη του κοινού που στοχεύεται, με δυνατότητες τμηματοποίησης και ειδικής στόχευσης.
Η Marketway Publicis και η AdVanced ήδη εργάζονται από κοινού για την εισαγωγή πρόσθετων δυνατοτήτων στην online επικοινωνία, τόσο σε επίπεδο εφαρμογών, όσο και σε επίπεδο νέων format, αλλά και δεικτών απόδοσης.