Η Pulse Market Research γιόρτασε τα 20 χρόνια της λειτουργίας της


Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου, η Pulse Market Research γιόρτασε στην παρουσία φίλων και συνεργατών της, την συμπλήρωση των 20 χρόνων λειτουργίας της.

Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους του, ο CEO της Pulse Market Research Παναγιώτης Παναγιώτου,  τους ευχαρίστησε για την παρουσία τους και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς αυτούς αναγνωρίζοντας την τεράστια συμβολή τους στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας τα τελευταία 20 χρόνια. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «θελήσαμε να γιορτάσουμε μαζί σας γιατί σας θεωρούμε βασικό και αναπόσπαστο μέρος της πορείας μας όπως κι εμείς νιώθουμε κομμάτι της δικής σας ομάδας. Μετρούμε ως επιτυχίες μας, τις δικές σας επιτυχίες».

H Pulse Market Research ξεκίνησε με αφετηρία την πεποίθηση ότι η αντικειμενική και τεκμηριωμένη πληροφόρηση στην οικονομία και στην κοινωνία είναι απαραίτητο στοιχείο εντοπισμού προβλημάτων και εξεύρεσης λύσεων.  Το όραμα της από την αρχή ήταν να συμβάλει στον τομέα της έρευνας με τη βελτίωση και αναβάθμισή του σε επιστημονικό επίπεδο. Έθεσε γερά θεμέλια με την εφαρμογή επιστημονικά ορθών μεθοδολογιών και προτύπων, διασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα στην ποιότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων της.

«Οι όποιες επιτυχίες μας είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ισορροπημένης ανάμειξης ειδικοτήτων», δήλωσε ο κος Παναγιώτου. «Είμαστε μια πολύ δεμένη ομάδα, διαφορετικών προσωπικοτήτων, που συμβάλλουν στο κάθε project, ο καθένας με τη δική του ιδιότητα και εξειδίκευση, έχοντας ‘σπείρει’ και καλλιεργήσει βαθιά μέσα στην κουλτούρα μας τον σπόρο της συνεχούς αναβάθμισης και προόδου. Η έρευνα εξελίσσεται, μαζί κι εμείς. Εξοικειωνόμαστε και προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα».

Με τη συνεχή εισαγωγή νέων τεχνολογιών η εταιρεία κατάφερε να κατακτήσει και τον επόμενο της στόχο: την παροχή της δυνατότητας στους πελάτες της, να παίρνουν αποφάσεις γρήγορα, έξυπνα και εύστοχα (agile), λαμβάνοντας τα ερευνητικά δεδομένα άμεσα και με προσιτό κόστος. Ανέπτυξε το δικό της online panel, εισήγαγε νέες υπηρεσίες όπως CX και Voice of Customer, αξιοποίησε business intelligence εργαλεία και live dashboards για την παράδοση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο (real time) και drill down δυνατότητες.

Ο κος Παναγιώτου τόνισε ότι όσο προχωρά η τεχνολογία, η έρευνα θα προχωρά στο επόμενο στάδιο, καθιστώντας το αντικείμενο ακόμη πιο agile και πιο προσιτό οικονομικά.

Αναφορικά με τις αλλαγές που κατέγραψε η εταιρεία κατά την 20χρονη πορεία της στον τομέα της έρευνας, ο κος Παναγιώτου μίλησε για τεράστιες εξελίξεις στην τεχνολογία, την επικοινωνία αλλά και την καταναλωτική και πολιτική συμπεριφορά. «Ο καταναλωτής σήμερα δεν μοιάζει με αυτόν πριν 20 χρόνια», σημείωσε.  «Οι έρευνες μας καταδεικνύουν ότι ο καταναλωτής, ο πολίτης του 2025 διακρίνεται από συγκεκριμένες τάσεις αλλά και αντιστάσεις», είπε και συνέχισε με την περιγραφή τους.

Ο κος Παναγιώτου ανέφερε ακόμα πως σήμερα «τα δεδομένα είναι πλέον πολλά και παντού, αλλά από μόνα τους δεν είναι αρκετά.  Τα δεδομένα τα μετατρέπουμε σε πληροφόρηση και την πληροφόρηση σε γνώση.  Όχι μόνο για να διευκολυνθεί η λήψη αποφάσεων, αλλά και για να καλλιεργήσουμε την κατανόηση των πολιτών, των καταναλωτών, της κοινωνίας και της οικονομίας ευρύτερα».

«Σκοπός μας είναι να προσθέτουμε περισσότερη αξία. “Beyond Data” όπως λέμε και στο νέο μας slogan», τόνισε ο κος Παναγιώτου, διαβεβαιώνοντας πως «στην Pulse κρατάμε τον ενθουσιασμό μας και την δέσμευση μας να παρέχουμε αξιόπιστες ερευνητικές υπηρεσίες που να διευκολύνουν στη λήψη αποφάσεων».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια διαδραστική διάλεξη με θέμα «Pulse, 20 χρόνια κτίζοντας γέφυρες γνώσης: Συνδέοντας δεδομένα, αποφάσεις και αποτελέσματα», με ομιλητή τον Δρα Γιάννη Καλογεράκη, διακεκριμένο εκπαιδευτή και εμψυχωτή στελεχών εταιρειών, CEO της JMK και Πρόεδρο της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Εκπαιδευτών IUPT.