POP-UP FESTIVAL 2016 :Ταλέντο και Δημιουργικότητα στο κέντρο της Λευκωσίας


Ο Δήμος Λευκωσίας, σε συνεργασία με το Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας, διοργανώνουν για ακόμα μια χρονιά το δημοφιλές Nicosia Pop-up Festival.

Το Nicosia Pop-up Festival 2016 είναι το τέταρτο κατά σειρά Pop-up Festival στην πρωτεύουσα και αναμένεται να προσελκύσει άνω των 20,000 επισκεπτών, όπως και πέρσι.

Μέσα από τη διοργάνωση του φεστιβάλ, επιδιώκεται η τόνωση και η αναζωογόνηση της Λεωφόρου Μακαρίου, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, είτε μέσω της εμπορικής δραστηριότητας, είτε μέσω της καινοτομίας, αλλά και η ανάδειξη νέων ταλέντων μέσω της δημιουργίας.

Το Pop-up Festival 2016 είναι εμπνευσμένο από τα Pop-up shops, τα καταστήματα  δηλαδή που ανοίγουν προσωρινά, για μικρό χρονικό διάστημα, σε εμπορικές οδούς, εκθέτοντας τα προϊόντα προς πώληση και παράλληλα φιλοξενούν πολιτιστικά δρώμενα, προκαλώντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Φέτος το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί για έξι εβδομάδες (1 Δεκεμβρίου 2016 – 6 Ιανουαρίου 2017) εξολοκλήρου στο City Plaza στο κέντρο της Λευκωσίας, σε 20 συνολικά καταστήματα στο υπόγειο και στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου.

Στα καταστήματα θα φιλοξενούνται νέοι επιχειρηματίες, δημιουργοί, καλλιτέχνες, τεχνίτες, αλλά και νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) που θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες ιδέες τους στο κοινό. Επίσης, το παρόν τους θα δώσουν σχεδιαστές από το χώρο της μόδας, της διακόσμησης, του επίπλου, του κοσμήματος και της χειροτεχνίας, όπως και γκαλερί και καταστήματα πώλησης έργων τέχνης. Στον χώρο του φεστιβάλ θα λειτουργεί και Open Stage με εκπαιδευτικές, πολιτιστικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες εστιάζοντας και στην ενεργό συμμετοχή του κοινού.

Η φετινή διοργάνωση ανατέθηκε όπως και πέρσι στο Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας, Συνεργασία: Ιδρυμα Πιερίδη (NiMAC), το οποίο και απηύθηνε ανοικτή πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής, μέσω της οποίας επελέγησαν οι συμμετέχοντες. Αξίζει να σημειωθεί ότι υποβλήθηκαν περισσότερες από 80 προτάσεις από τις οποίες επελέγησαν τελικά οι 40.

Πέρσι το φεστιβάλ προσέλκυσε χιλιάδες επισκέπτες και αποτέλεσε ιδανικό βήμα για το ξεκίνημα αρκετών νεοφυών επιχειρήσεων, ενώ φιλοξένησε πληθώρα πολιτιστικών εκδηλώσεων και δράσεων, που ξεπέρασαν τις 220, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού και αποσπώντας ενθουσιώδη σχόλια.

Διαχρονικός υποστηρικτής της εκδήλωσης η Τράπεζα Κύπρου.

Αποκλειστικοί χορηγοί επικοινωνίας είναι το MAD TV και ο ραδιοφωνικός σταθμός Deejay 93.5.

Αποκλειστικός Τηλεποινωνιακός Παροχέας είναι η Cytanet.Χορηγοί της εκδήλωσης για φέτος είναι η GAP, η Trust Insurance και η Task.

Τέλος, η προβολή της εκδήλωσης γίνεται με την στήριξη της Action Global Communications.