Πώς έχει αλλάξει το σκηνικό στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας
Για το ταχύτατα μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επηρεάζεται από παγκόσμιους εξωγενείς παράγοντες, μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της MCC BEST VALUE LTD, κύριος Γιάννης Βλαχονικολέας στο 3ο Food & Beverage, HORECA Business Conference που πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2022, στη Λευκωσία, με χορηγό την εταιρεία.
Ο κ. Βλαχονικολέας ανέλυσε τους εναλλακτικούς τρόπους τροφοδοσίας και το «οne- stop shop» μοντέλο αγορών. Βασικό σημείο της ομιλίας του ήταν η αναφορά στο γεγονός ότι πλέον επιβάλλεται να συμβαδίζουμε όλοι με τα νέα δεδομένα της καθημερινότητας, καθώς οι εταιρείες αυτή την περίοδο δραστηριοποιούνται σε ένα εξαιρετικά γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον που επηρεάζεται από παγκόσμιους εξωγενείς παράγοντες, όπως οι αυξήσεις στις τιμές της ενέργειας και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτές οι νέες παράμετροι οδηγούν σε ελλείψεις πρώτων υλών και προϊόντων, δημιουργώντας νέα δεδομένα στη βιομηχανία της HORECA.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της MCC BEST VALUE LTD, «η πραγματικότητα είναι ότι η πανδημία και τα lockdowns δημιούργησαν πολλά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Όμως, παρά το γεγονός ότι με το ξεκίνημα των εμβολιασμών η παγκόσμια οικονομία άρχισε να επιστρέφει δυναμικά στους παλιούς της ρυθμούς, η προσφορά δεν ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση μιας και οι μεγάλες καθυστερήσεις στη ναυσιπλοΐα διατάραξαν τη λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων. Τελικά, αυτό που διαφάνηκε ήταν ότι τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, ήταν πολύ περισσότερα και -σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους- οδήγησαν σε ελλείψεις πρώτων υλών καθώς και σε εκτόξευση των τιμών επηρεάζοντας άμεσα τον τομέα της φιλοξενίας».
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το μοντέλο χονδρικής πώλησης «one-stop shop» που έχει εισαγάγει η εταιρεία, είναι μοναδικό για την Κυπριακή αγορά και αποτελεί έναν ευρέως διαδεδομένο τρόπο τροφοδοσίας που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες και τους προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε άλλες χώρες, τα οποία μπορούν να συνοψιστούν στα εξής:
- Παρέχει πλήρη έλεγχο της συχνότητας αγορών από τον επαγγελματία.
- Οδηγεί σε βέλτιστη διαχείριση αποθεμάτων βάσει των αναγκών της επιχείρησης.
- Μειώνει την γραφειοκρατία επιμέρους διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας.
- Διασφαλίζει την ομαλή τροφοδοσία με εναλλακτικά προϊόντα σε περίπτωση ελλείψεων.
- Προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές, χωρίς περιορισμό στις ποσότητες.
- Διαθέτει προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες.
- Απλοποιεί την διαδικασία της τροφοδοσίας.
- Εξοικονομεί χρόνο και χρήματα.
Η επιλογή για τη χορηγία στο συνέδριο, έναν θεσμό με πολύ μεγάλο κύρος για την Κύπρο, καταδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας στην επένδυση στους συνεργάτες- επαγγελματίες του νησιού.
Η “BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ” αποτελεί την θυγατρική εταιρεία της ελληνικής METRO ΑΕΒΕ στην Κύπρο. Η εταιρεία φέρνει στην χώρα για πρώτη φορά το concept της χονδρικής πώλησης μέσα από ένα one-stop shop για τους Επαγγελματίες της μεταπώλησης και της HORECA. Με το πρώτο της κατάστημα στη Λεμεσό, η BEST VALUE εγκαινιάζει μια νέα φιλοσοφία αγορών που συνδυάζει την εύκολη πρόσβαση με τις προσιτές τιμές και, κυρίως, με την απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων.
Η μητρική METRO ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1976 και κατέχει τη θέση του leader στην αγορά της Ελλάδας με 50 καταστήματα σε όλη τη χώρα.