Η Epic, αναγνωρίζοντας την αυξημένη ανάγκη για επικοινωνία εξαιτίας της παρούσας κατάστασης, δηλώνει έτοιμη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των συνδρομητών της.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία και το υπερσύγχρονο δίκτυο μας, στηρίζουμε έμπρακτα την οικογένεια, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτα την εργασία, την εκπαίδευση, την επικοινωνία, τη ψυχαγωγία και την ενημέρωση τους από το σπίτι.
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, συμβάλλουμε με τον δικό μας τρόπο προς αυτή την κατεύθυνση, υλοποιώντας μια δέσμη μέτρων για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο προς όφελος των συνδρομητών μας:
- Διπλασιάζουμε δωρεάν τον όγκο δεδομένων που συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα Broadband in a Box (στο Broadband in a Box Medium από 40GB σε 80GB, στο Broadband in a Box Large από 60GB σε 120GB και στο Broadband in a Box XLarge από 80GB σε 160GB).
- Αυξάνουμε δωρεάν την ταχύτητα αποστολής (Upload) για όλους τους συνδρομητές υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου.
- Προσφέρουμε δωρεάν σε όλους του συνδρομητές της υπηρεσίας τηλεόρασης, το εμπλουτισμένο πακέτο Complete Plus, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα κανάλια Novacinema & Novasports.
Οι πιο πάνω αναβαθμίσεις θα είναι σε ισχύ από τη Δευτέρα 23 Μαρτίου.
Αυτή τη δύσκολο περίοδο, αναλαμβάνουμε ενεργή δράση για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Κύριο μέλημα μας παραμένει πάντα η υγεία τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας. Ήδη εφαρμόζουμε την τηλεργασία από το σπίτι για πέραν του 85% του προσωπικού μας, αξιοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις άρτιες τεχνικές υποδομές και την τεχνογνωσία μας, έτσι ώστε η παροχή των υπηρεσιών μας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών μας να συνεχίζονται απρόσκοπτα.
Λόγω της έκτακτης κατάστασης, λειτουργούμε με περιορισμένο αριθμό καταστημάτων ενώ για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας και από το διαδίκτυο ή τηλεφωνικά καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 136. Για περισσότερες πληροφορίες: https://bit.ly/394jXxg