Η AOC ανακοινώνει με υπερηφάνεια την παγκόσμια ηγετική θέση της στην αγορά των gaming οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το brand πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως, 19,5%, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της για δεύτερο τρίμηνο στη σειρά (IDC Gaming Tracker Q1 2020).
Επιπλέον, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του market analyst Context, η αγορά οθονών στην Ευρώπη έχει εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, από το πρώτο τρίμηνο του 2016. Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η αγορά οθονών αυξήθηκε κατά 5%, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Οι εξειδικευμένες εταιρίες οθονών AOC και MMD (brand license partner των οθονών Philips), που ανήκουν και οι δύο στην TPV – μια από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής οθονών και LCD TV παγκοσμίως – αυξήθηκαν περισσότερο από το διπλάσιο της ανάπτυξης όλης της αγοράς, εκτοξεύοντας τον όγκο των πωλήσεων κατά 12,3%. Σε μία συνεχώς αναπτυσσόμενη και εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς και των δύο brands εξασφαλίζει από κοινού την τρίτη θέση τους στην αγορά από το πρώτο τρίμηνο του 2018 με συνολικό μερίδιο αγοράς τους 14,9%.
Χάρη στις εξαιρετικά επιτυχημένες, βραβευμένες οθόνες gaming από τις σειρές G1 και G2 και τα πρόσφατα μοντέλα AGON 3 από την premium gaming σειρά AGON, η εξειδικευμένη εταιρία οθονών AOC σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση της αγοράς οθονών με υψηλό ρυθμό ανανέωσης (100 Hz and faster) με μερίδιο αγοράς 28,3%, αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεων της κατά το εντυπωσιακό 40% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περσινού έτους.
Οι οθόνες μεγάλου μεγέθους (27” και άνω) έχουν επίσης αποτελέσει ένα σημαντικό πεδίο ανάπτυξης για την αγορά των οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η συγκεκριμένη κατηγορία οθονών αυξήθηκε κατά 22,1% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η AOC και η MMD μαζί, σημείωσαν περισσότερο από τη διπλάσια ανάπτυξη, αυξάνοντας τον όγκο τους κατά 47,4% το ίδιο διάστημα και καταγράφοντας τα μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων σε αυτή τη κατηγορία οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι οθόνες Philips (MMD) αύξησαν τον όγκο πωλήσεων κατά 21,5%, και η AOC αύξησε τον όγκο της κατά το εντυπωσιακό 89,1% την ίδια περίοδο, καθιστώντας την ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα σε αυτή την κατηγορία οθονών. Και τα δύο brands μαζί, πέτυχαν την πρώτη θέση στην κατηγορία οθονών μεγάλου μεγέθους (27”+) αυξάνοντας το συνολικό μερίδιο αγοράς τους κατά 2,8% σε ετήσια βάση, καλύπτοντας το 16,2% αυτής της αναπτυσσόμενης αγοράς.
Η συνολική αγορά για τις οθόνες συνεχίζει να μεγαλώνει χάρη σε πολλές εξελίξεις. Ο όγκος πωλήσεων των οθονών υψηλής ανάλυσης (QHD and UHD) παγκοσμίως αυξήθηκε κατά 40% από το πρώτο τρίμηνο του 2019 έως το πρώτο τρίμηνο του 2020, υπογραμμίζοντας τη σταδιακή μετατόπιση από τις κοινές οθόνες Full HD. Επίσης, οι οθόνες UltraWide (και SuperWide, με αναλογίες απεικόνισης 21:9, 32:9 και 32:10) – όπως η AOC CU34G2X ή οι Philips 43” 439P9H και 49” 499P9H – γίνονται πιο διαδεδομένες χάρη στην αυξημένη βύθιση και παραγωγικότητα που επιτρέπουν. Η ανάπτυξη τέτοιων οθονών παγκοσμίως ήταν 100% αύξηση σε ετήσια βάση. Οι κυρτές οθόνες αποκτούν και αυτές μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, σημειώνοντας αύξηση κατά 63% σε ετήσια βάση. Η ζήτηση για οθόνες μεγάλου μεγέθους επίσης αυξήθηκε, ειδικά σε επαγγελματικά περιβάλλοντα όπου η παραγωγικότητα είναι μέγιστης σημασίας. Το μέγεθος της οθόνης 27” έχει γίνει πια το καινούριο πρότυπο. Οι μεγαλύτερες οθόνες συνήθως παρέχουν επίσης νέα τεχνολογία για αυξημένη ευελιξία και καινοτόμες λύσεις, συμβάλλοντας έτσι στη μεγαλύτερη παραγωγικότητα και ευκολία χρήσης, όπως οθόνες πλήρους σύνδεσης USB-C docking με θύρες Gigabit Ethernet, MultiView (Picture-In-Picture δυνατότητες) και διακόπτες KVM.
Στον κλάδο του gaming, η ζήτηση για υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης συνεχίζεται. Ο όγκος της αγοράς των οθονών με ρυθμό ανανέωσης στα 100 Hz και άνω αυξήθηκε κατά 60%, ενώ με ρυθμό ανανέωσης στα 144 Hz και άνω αυξήθηκε κατά 76% σε ετήσια βάση. Η ανάπτυξη της AOC σε αυτή την περίοδο (αύξηση 13,9% του όγκου των πωλήσεων, σε ετήσια βάση) είναι φυσικά συνδεδεμένη με την ευρεία γκάμα οθονών της για τους λάτρεις του gaming, τους hardcore gamers, καθώς επίσης και τους επαγγελματίες παίκτες των e-sports. Αυτά τα είδη οθονών διαθέτουν προδιαγραφές υψηλής απόδοσης, όπως υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης, χαμηλούς χρόνους απόκρισης, και κυρτά πάνελ για συναρπαστικό gaming. Η ανάπτυξη της AOC βασίζεται επίσης και σε ανταγωνιστικές τιμές και καλά εξοπλισμένες επαγγελματικές οθόνες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το δημόσιο τομέα, όπως οι σειρές B1 (Basic), E1 (Essential) και P1 (Professional) series. Τα μεγάλα μεγέθη οθονών στις gaming και τις επαγγελματικές σειρές (με την σειρά P1 series, για παράδειγμα) αποτέλεσαν επίσης ένα σημαντικό πεδίο ανάπτυξης για την AOC (αύξηση κατά 89,1% σε ετήσια βάση).
Η ανάπτυξη των οθονών Philips κατέστη δυνατή χάρη στα βιώσιμα, “πράσινα” προϊόντα, όπως η οθόνη 271B7QGJEB, στις καινοτόμες λύσεις, όπως οι οθόνες USB-C docking με σύνδεση Ethernet, η λειτουργία PowerSensor για μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, και η αναδυόμενη web κάμερα για αυξημένη ασφάλεια και ευκολία στη χρήση με άμεση σύνδεση μέσω της λειτουργίας Windows Hello.
Οι οθόνες Philips διαθέτουν το πιο ευρύ χαρτοφυλάκιο USB-C στην αγορά (με μερίδιο αγοράς 12,27% σε αυτή την κατηγορία), που κυμαίνεται από απλές συνδέσεις USB-C έως πλήρως ενσωματωμένες επιλογές σύνδεσης USB-C docking, συμπεριλαμβανομένων των Ethernet και Power Delivery μέσω USB-C. Στην κατηγορία οθονών “USB-C”, οι οθόνες Philips αυξήθηκαν κατά 14% από έτος σε έτος και 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Επιπροσθέτως, οι οθόνες console gaming από τη σειρά της Momentum, όπως η 32“ 326M6VJRMB και η ναυαρχίδα 43” 436M6VBPAB συνέβαλαν στην ανάπτυξη της MMD. Τέλος, μοντέλα SuperWide όπως οι οθόνες 439P9H (32:10) και 499P9H (32:9), τα οποία είναι εξοπλισμένα με λειτουργίες που επιθυμούν οι χρήστες (μεγάλα μεγέθη οθονών, αναδυόμενη webcam, αυξημένη αποδοτικότητα με PowerSensor, πλήρη συνδεσιμότητα USB-C docking), ήταν καθοριστικός παράγοντας στην ανοδική πορεία της MMD. Σε αυτήν την κατηγορία των 43” + 49”, οι οθόνες Philips κατέχουν την τρίτη θέση στην αγορά.
Επιπλέον, ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων των οθονών Philips είναι οι οθόνες αφής 10 σημείων από τη σειρά B9T που εστιάζει στο B2B, οι οποίες είναι ανθεκτικές στη σκόνη και το νερό (IP65) με εξαιρετικά ρυθμιζόμενη βάση για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ιδανική για εκθέσεις όπως η HoReCa, τον κλάδο της εκπαίδευσης και σε εφαρμογές στα σημεία πώλησης.
”Με το τελευταίο τρίμηνο, οι οθόνες AOC και Philips είδαν και πάλι μεγαλύτερη αύξηση από τη αγορά. Και για τα δύο brands, παρακολουθούμε στενά τι επιθυμεί ο καταναλωτής από μία οθόνη. Είτε για τους υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, τα ακριβή πάνελ για gaming οθόνες ή τις UltraWide και SuperWide οθόνες, την εξοικονόμηση ενέργειας και τα χαρακτηριστικά για αύξηση της παραγωγικότητας στις επαγγελματικές οθόνες, έχουμε μία λύση για κάθε αγορά και τα στοιχεία των πωλήσεών μας αποδεικνύουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.” αναφέρει ο Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management in Europe at AOC International Europe and MMD Monitors & Displays.
Στην Ελλάδα, ο συνολικός όγκος πωλήσεων των οθονών AOC και MMD που πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2020, τις τοποθετεί στη δεύτερη θέση της αγοράς, με αύξηση 12,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η AOC βρίσκεται στην τρίτη θέση με μερίδιο αγοράς 12%, ενώ η MMD πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη από όλες τις μάρκες αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεών της κατά 47%. Το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς και των δύο brands έφτασε στο 22,9% και με 5% παρουσίασε την ταχύτερη ανάπτυξη από το προηγούμενο τρίμηνο.
Στην κατηγορία μεγάλου μεγέθους οθονών (27”+), και τα δύο brands μαζί σημείωσαν αύξηση του όγκου των πωλήσεών τους κατά 101,4% την ίδια περίοδο. Η AOC, που κατέχει την τρίτη θέση στην αγορά, συνέβαλε σε αυτή την ανάπτυξη με την αύξηση του όγκου των πωλήσεών της κατά 97,5%, ενώ η MMD αύξησε τον όγκο της κατά 112,4%. Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς σε αυτή την κατηγορία οθονών, η AOC και η MMD μαζί έχουν μερίδιο 18,7% το πρώτο τρίμηνο του 2020, που τους τοποθετεί στην τρίτη θέση με αύξηση 8,2% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Μόνο η AOC είχε μερίδιο αγοράς 13,5% με αύξηση 5,8% από χρόνο σε χρόνο και αύξηση 2.6% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Σε αυτή την κατηγορία οθονών, η MMD είχε μερίδιο αγορά 5,2% σημειώνοντας αύξηση 2,4% από χρόνο σε χρόνο.
“Στην κατηγορία των μεγάλων οθονών, διπλασιάσαμε τον όγκο μας για την AOC και την MMD το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η ευρεία γκάμα και των δύο brands που φτάνει έως και τις 49” και η ποικιλία των οθονών σε ultrawide και superwide μεγέθη μας επέτρεψαν να είμαστε τόσο επιτυχημένοι,” αναφέρει ο Cristian Bucur, Sales Director AOC & MMD για την Ελλάδα.
Πηγή : .digitallife.com.cy