Το pop-up κατάστημα θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο του 2024 και θα λειτουργεί έως τον Ιανουάριο του 2025.
Η Augustinus Bader, η βραβευμένη επωνυμία με προϊόντα βασισμένα στην επιστήμη για τη φροντίδα του δέρματος, του σώματος και των μαλλιών, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον καλλιτέχνη Harry Nuriev για τη δημιουργία ενός pop-up καταστήματος στο Παρίσι.
Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε, η Augustinus Bader έχει εδραιωθεί ως πρωτοπόρος στον χώρο, μέσα από συνεργασίες με ομοϊδεάτες οραματιστές στο σημείο διασταύρωσης ομορφιάς, τέχνης, lifestyle και πολιτισμού με έναν ιδιαίτερα οργανικό τρόπο που τιμά την έλξη που ασκεί το brand σε ένα πλήθος διαφορετικών κοινοτήτων.
Το παραπάνω όραμα έφερε την Augustinus Bader και τον Nuriev κοντά. Με βάση του το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, ο Nuriev είναι ο ιδρυτής του Crosby Studios, ενός γραφείου αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού εσωτερικών χώρων, οι δημιουργικές πρακτικές του οποίου καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα καθηλωτικών εμπειριών και εγκαταστάσεων και τον καθιστούν τον τέλειο συνεργάτη για την Augustinus Bader στο πλαίσιο της λιανικής πώλησης.
O pop-up χώρος θα βρίσκεται εντός της μπουτίκ της Augustinus Bader στο Παρίσι από τον Σεπτέμβριο του 2024 και θα παραμείνει ανοικτός έως τον Ιανουάριο του 2025. Εμπνεόμενος από την υψηλή τεχνολογία του μέλλοντος σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική και τη συμμετρία των παραδοσιακών δομημένων κήπων του Palais Royal, ο Nuriev φαντάστηκε ξανά τον χώρο, με σκοπό να παραδώσει μια καινοτομική και καθηλωτική εμπειρία λιανικής πώλησης.
«Ο Harry ήταν εδώ και καιρό οπαδός του brand Augustinus Bader. Συνεπώς, όταν επικοινώνησε ακριβώς έναν χρόνο πριν μαζί μας, για να συζητήσει πάνω σε μια πιθανή συνεργασία, μου κίνησε αμέσως το ενδιαφέρον. Με τράβηξε η προσωπικότητά του και το καλλιτεχνικό δημιουργικό του πνεύμα και ήμουν περίεργος να δω ποιο θα ήταν το όραμά του για την Augustinus Bader στο μέτωπο της λιανικής πώλησης». Charles Rosier, CEO και συνιδρυτής της Augustinus Bader
«Η έμπνευση για τη συνεργασία προήλθε από δύο πράγματα: την υψηλή τεχνολογία του μέλλοντος και την αρχιτεκτονική και τη συμμετρία των παραδοσιακών δομημένων κήπων του Palais Royal. Ο τελικός σχεδιασμός είναι ένας γνήσιος συνδυασμός αυτών των δύο στοιχείων μέσα σε ένα έργο. Αγαπώ το Palais Royal και το έργο αυτό είχε ιδιαίτερη σημασία για εμένα, καθώς μπορούσα να διακρίνω όλο το δημιουργικό ιστορικό και να αφήσω και το δικό μου αποτύπωμα σε αυτό». Harry Nuriev, καλλιτέχνης
Σχετικά με τον Harry Nuriev
Ο Harry Nuriev είναι καλλιτέχνης, αρχιτέκτονας και σχεδιαστής εσωτερικών χώρων με βάση του τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι. Είναι ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής του Crosby Studios. Ο Nuriev εκφράζει το πάθος του για τον πειραματισμό μέσα από τον σχεδιασμό καινοτομικών χώρων λιανικής πώλησης και αντλεί την έμπνευσή του από την απρόσμενη ομορφιά των αντικειμένων που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή. Μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία έχει ως στόχο να δημιουργεί έργα που συνιστούν αξιοσημείωτες δηλώσεις για τη σημερινή κοινωνία και βασίζονται σε συναφή, αλλά ωστόσο συνηθισμένα αντικείμενα και στιγμές. Το περιοδικό New York Times έχει ανακηρύξει τον Nuriev μια πρωτοπόρα φωνή του μινιμαλισμού σε παγκόσμια κλίμακα, αναφέροντας την ενστικτώδη επίδραση των χειρωνακτικών τεχνών και της αρχιτεκτονικής στα σχέδιά του. Οι πρωτύτερες συνεργασίες του περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα brands: Nike, Dover Street Market και Valentino.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα crosbystudios.com
Σχετικά με τον Augustinus Bader
Το brand Augustinus Bader, που αναπτύχθηκε από τον Καθηγητή Augustinus Bader, έναν παγκοσμίως καταξιωμένο ειδικό στην έρευνα για τα βλαστοκύτταρα, έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2018 με τις The Cream και The Rich Cream στο χαρακτηριστικό «μπλε μπουκάλι», προσφέροντας στη βιομηχανία της ομορφιάς ριζοσπαστικές φόρμουλες και μια πρωτοπορία στον χώρο του skincare. Το επώνυμο brand άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στον χώρο με το TFC8®, μια αποκλειστική τεχνολογία που εμπεριέχεται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες και υποστηρίζει τη φυσική ικανότητα ανάπλασης του ανθρώπινου οργανισμού, προσφέροντας πρωτοφανή αποτελέσματα. Σήμερα, η σειρά έχει επεκταθεί σε μια επιλεγμένη συλλογή φυσικών, εξαιρετικά αποτελεσματικών προϊόντων για τη φροντίδα του δέρματος και των μαλλιών τα οποία χρησιμοποιούνται από κορυφαίους εξειδικευμένους επαγγελματίες ανά τον κόσμο. Στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, το brand έχει λάβει 120 βραβεία και ψηφίστηκε «The Greatest Skin Care of all time» από τη WWD Beauty Inc. το 2021.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.augustinusbader.com