Η BMW στηρίζει τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα


 Ως μια από τις εταιρείες που σε διεθνές αλλά και τοπικό επίπεδο επενδύουν στο ψηφιακό μέλλον, η BMW, δεν θα μπορούσε να λείψει από ένα Συνέδριο, του οποίου αποκλειστικό θέμα ήταν η νέα ψηφιακή πραγματικότητα στο χώρο της διαφήμισης και του εταιρικού Marketing.

Το Συνέδριο με θέμα τα Social Media, κάτω από τον τίτλο, «All things Facebook και Instagram», πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία στη Λευκωσία, με τη συμμετοχή κυπρίων, αλλά και ξένων, ομιλητών. Ανάμεσα σε αυτούς ορισμένοι που έχουν υπάρξει πρωτοστάτες στον τρόπο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί σε ένα πολυεργαλείο, το οποίο συμβάλει στην προώθηση και την γνωριμία των προϊόντων, πάνω σε παγκόσμια βάση.

Η εταιρεία Χαρ. Πηλακούτας παρουσίασε στην είσοδο του Συνεδρίου, δυο από τα μοντέλα της, τα οποία έχουν εντάξει τη ψηφιακή τεχνολογία στον βασικό εξοπλισμό τους. Πρόκειται για τα ολότελα νέα BMW X1 και BMW  σειρά 3 που διαθέτουν ασφαλή και απεριόριστη πρόσβαση σε χρήσιμες εφαρμογές για smartphone. Οι προαιρετικά διαθέσιμες Υπηρεσίες ConnectedDrive αποτελούν τη βάση για τις λειτουργίες BMW ConnectedDrive, οι οποίες παρέχουν στον οδηγό ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και υπηρεσιών καθ’ οδόν.

Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να συμπληρώσουν σχετικό έντυπο για να μπουν στην κλήρωση για ένα BMW M Battery Charger, αλλά και για να διευθετήσουν το δικό τους test drive με το επαναστατικό BMW X2 ή το  BMW  Χ1 , για ένα ολόκληρο σαββατοκυρίακο.

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, οι συμμετέχοντες  άκουσαν από πρώτο χέρι όλες τις νέες τάσεις στο χώρο του marketing μέσω των social media, αλλά και αυτές που θα επικρατήσουν τα επόμενα χρόνια, έθεσαν τις δικές τους ερωτήσεις και αντάλλαξαν απόψεις.

Το Συνέδριο οργανώθηκε από την Ελληνική εταιρεία Boussias Communication, σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο ΔΙΑΣ και με τη στήριξη της ΚΟΕΔ, του ΣΔΕΚ, αλλά και του Συνδέσμου Διαφηζομένων Κύπρου.