Η IBM και το All England Lawn Tennis Club Εγκαινιάζουν τη Νέα Λειτουργία Generative AI που Παρουσιάζει τις Ιστορίες των Παικτών του Wimbledon

General Views of No.1 Court with Carlos Alcaraz and Jan-Lennard Struff at The Championships 2022. Held at The All England Lawn Tennis Club, Wimbledon. Day 1 Monday 27/06/2022. Credit: AELTC/Ben Queenborough.

  • Η λειτουργία “Catch Me Up” – που έχει δημιουργηθεί και εκπαιδευτεί αξιοποιώντας το Granite LLM της IBM, μέσω της πλατφόρμας watsonx – κρατάει ενήμερους τους φιλάθλους για τους αγώνες μονού γυναικών και ανδρών.
  • Σύμφωνα με νέα έρευνα της IBM, το 55% των φιλάθλων του τένις παγκοσμίως[1] που συμμετείχαν σε αυτή θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει θετικό αντίκτυπο στον αθλητισμό

Λευκωσία, 25 Ιουνίου, 2024 – Η ΙΒΜ και το All England Lawn Tennis Club, παρουσίασαν μία νέα λειτουργία για την ενίσχυση της ψηφιακής εμπειρίας του Wimbledon. Αξιοποιώντας τα δεδομένα των αγώνων με τη βοήθεια του generative AI μέσω της πλατφόρμας δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης watsonx της ΙΒΜ, οι φίλαθλοι θα μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία των κορυφαίων παικτών στο Πρωτάθλημα.

Η νέα λειτουργία “Catch Me Up” που είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας wimbledon.com και της εφαρμογής Wimbledon 2024, εμφανίζει κάρτες με ιστορίες και πληροφορίες για τους παίκτες πριν και μετά τον αγώνα, οι οποίες δημιουργούνται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Οι κάρτες αυτές, θα είναι εξατομικευμένες με βάση τα δεδομένα του χρήστη, όπως η τοποθεσία του και το προφίλ του myWimbledon, ξεκινώντας από τους αγαπημένους του παίκτες. Πριν τον αγώνα οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες των πρόσφατων επιδόσεων του κάθε παίκτη και τα προγνωστικά του αγώνα, ενώ το περιεχόμενο μετά τον αγώνα θα περιλαμβάνει βασικά στατιστικά στοιχεία και στιγμιότυπα. Τέλος, θα παρέχει αναλυτική ημερήσια σύνοψη του αγώνα.

Το “Catch Me Up” αναπτύχθηκε με την βοήθεια των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM) Granite της IBM για τη δημιουργία κειμένων με τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας watsonx. Η λειτουργία έχει εκπαιδευτεί στο ύφος γραφής του Wimbledon, ενώ θα ελέγχεται επίσης από το All England Lawn Tennis Club. Στόχος αυτής της νέας λειτουργίας είναι να βοηθήσει το Wimbledon να επεκτείνει την απήχηση του περιεχομένου του σε νέους και παλιούς φιλάθλους του τένις παγκοσμίως, προσφέροντάς τους άμεση πρόσβαση σε έγκυρο και επιμελημένο περιεχόμενο για τους αγώνες μονού γυναικών και ανδρών, που συχνά διεξάγονται ταυτόχρονα.

Επιπλέον, φέτος το Wimbledon θα αξιοποιήσει το generative AI για την κάλυψη ενός ευρύτερου φάσματος αγώνων σε σχέση με το παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων με αναπηρικά αμαξίδια, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη εμπειρία στο πολυποίκιλο διεθνές κοινό του. Αυτή η δυνατότητα θα αποτελέσει μέρος ενός επανασχεδιασμένου ψηφιακού κέντρου αγώνων, γνωστού ως IBM Slamtracker, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή Wimbledon και στο wimbledon.com. Βασισμένο στο generative AI που δημιουργήθηκε με το watsonx, το IBM Slamtracker έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να παρέχει προεπισκόπηση των αγώνων σε τίτλους, καθώς και κριτικές μετά των αγώνων μονού γυναικών και ανδρών.

Η πλειοψηφία των φιλάθλων του τένις που συμμετείχε στην έρευνα είναι θετική απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη

Αυτή η συνεργασία προκύπτει τη στιγμή που νέα έρευνα της IBM και της Morning Consult αποκαλύπτει ότι το 55% των φιλάθλων του τένις παγκοσμίως, που συμμετείχαν σε αυτή, θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει θετικό αντίκτυπο στον αθλητισμό. Οι συμμετέχοντες, όταν ερωτήθηκαν για τους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βελτιώσει την εμπειρία τους, εστίασαν κυρίως στη λήψη ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο (36%), στο εξατομικευμένο περιεχόμενο (31%) και στις αποκλειστικές πληροφορίες (30%).

Περίπου το ένα τρίτο (31%) των φιλάθλων που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε ότι για την παρακολούθηση αθλητικών εκδηλώσεων χρησιμοποιεί πολλές συσκευές ταυτόχρονα, πρωτίστως για να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες, να παρακολουθεί διαφορετικούς αγώνες ταυτόχρονα και να αλληλεπιδρά με άλλους φιλάθλους. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (47%) αναφέρουν ότι καταναλώνουν επιπλέον περιεχόμενο για το τένις σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, χαρακτηρίζοντας τη σύνοψη και την εξατομίκευση ως τα δύο πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του αθλητικού περιεχομένου.

Ο Chris Clements, Digital Products Lead του The All England Club, ανέφερε: «Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε στους φιλάθλους τη μοναδική εμπειρία του Wimbledon, τόσο δια ζώσης όσο και ψηφιακά. Με το generative AI μπορούμε πλέον να παρέχουμε διαφορετικά είδη  περιεχομένου στους λάτρεις του τένις σε όλο τον κόσμο, με εξατομικευμένο τρόπο. Η νέα λειτουργία “Catch Me Up” θα βοηθήσει τους φιλάθλους να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο τις σημαντικότερες εξελίξεις του Πρωταθλήματος».

Ο Jonathan Adashek, Senior Vice President of Marketing and Communications της IBM, υπογράμμισε: «Η νέα λειτουργία Catch Me Up αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη δύναμη του generative AI για να δημιουργήσουμε μία συναρπαστική, ενημερωτική αφήγηση μεγάλης κλίμακας. Εδώ και 35 χρόνια, η IBM και το Wimbledon αναπτύσσουν από κοινού λύσεις, για να φέρουν τους φιλάθλους πιο κοντά στη δράση εντός γηπέδου. Η νέα μας έρευνα επιβεβαιώνει ότι το κοινό έχει αρχίσει να αναγνωρίζει τον θετικό αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών, όπως το generative AI, στη βελτίωση της ψηφιακής τους εμπειρίας. Μέσω της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένων watsonx, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες αιχμής για να ανταποκριθούν στις μοναδικές επιχειρηματικές τους ανάγκες, ανεξαρτήτως του κλάδου που δραστηριοποιούνται».

Το πρωτάθλημα του Wimbledon θα διεξαχθεί από την 1η έως τις 14 Ιουλίου 2024. Για να ζήσετε μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία, επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο wimbledon.com ή κατεβάστε την εφαρμογή Wimbledon στο κινητό σας, η οποία είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play Store.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το Wimbledon 2024 και τον τρόπο με τον οποίο η IBM υποστηρίζει τις αθλητικές διοργανώσεις παγκοσμίως στη σελίδα http://www.ibm.com/sports/wimbledon.

Σχετικά με την IBM:

Η IBM είναι κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών υβριδικού cloud, τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και συμβουλευτικών υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Βοηθά τους πελάτες σε περισσότερες από 175 χώρες να αξιοποιήσουν τις γνώσεις από τα δεδομένα τους, να εξορθολογήσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες, να μειώσουν το κόστος και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους κλάδους τους. Περισσότεροι από 4.000 κυβερνητικοί και εταιρικοί φορείς σε τομείς κρίσιμων υποδομών, όπως οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες και η υγειονομική περίθαλψη, βασίζονται στην πλατφόρμα υβριδικού cloud της IBM και το Red Hat OpenShift για να υλοποιήσουν τους ψηφιακούς μετασχηματισμούς τους γρήγορα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Οι πρωτοποριακές καινοτομίες της IBM στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, του κβαντικού υπολογισμού, των λύσεων cloud που επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους κλάδους της οικονομίας, καθώς και των συμβουλευτικών υπηρεσιών παρέχουν ανοιχτές και ευέλικτες επιλογές στους πελάτες της. Και όλα αυτά μέσα από τη διαρκή δέσμευση της IBM για οικοδόμηση και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης, διαφάνεια, υπευθυνότητα, συμπερίληψη όλων και εξυπηρέτηση.

Επισκεφθείτε το www.ibm.com για περισσότερες πληροφορίες.

Σχετικά με το Wimbledon

Το πρωτάθλημα του Wimbledon είναι το παλαιότερο από τα τέσσερα Grand Slam του τένις και το μοναδικό που διεξάγεται σε γρασίδι. Διαχειρίστρια εταιρεία είναι ο οργανισμός All England Lawn Tennis Club (AELTC) και το πρωτάθλημα διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του AELTC. Το Wimbledon έχει εξελιχθεί από ιδιωτική λέσχη κροκέ το 1868, σε ένα από τα μεγαλύτερα ετήσια αθλητικά γεγονότα στον κόσμο και σε ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα στον αθλητισμό. Επισκεφθείτε το www.wimbledon.com και ακολουθήστε το @wimbledon σε όλες τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

[1]  Ο όρος “παγκοσμίως” αναφέρεται στους φίλαθλους του τένις από τις ακόλουθες αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα: ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ινδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία.