Με σεβασμό και υπευθυνότητα απέναντι στους πελάτες της, για ακόμα μία χρονιά, η Lidl Κύπρου, προχώρησε σε ενέργειες με στόχο την ενημέρωσή τους για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, η Lidl Κύπρου, επέλεξε και φέτος να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση του κοινού για τα θέματα που αφορούν τα καταναλωτικά του δικαιώματα. Καθώς η διαφάνεια, η ποιότητα, η αξιοπιστία και η εξαιρετική εξυπηρέτηση, αποτελούν διαχρονικές αξίες της Lidl, αυτή η ημέρα αποτέλεσε την ιδανική αφορμή για την ενημέρωση του κοινού.
Για τον σκοπό αυτό, επιστρατεύτηκε τo Lidl Vantastic, η γνωστή πλέον κινητή καντίνα της Lidl Κύπρου, η οποία από τις 14 ως τις 17 Μαρτίου, επισκέφθηκε συνολικά 15 καταστήματα Lidl στις επαρχίες Λάρνακας, Λευκωσίας, Λεμεσού και Πάφου.
Σε κάθε στάση, το κοινό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του, αλλά και για την αρμόδια Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, η οποία διασφαλίζει την επιβολή της νομοθεσίας, ενισχύει την ασφάλεια των καταναλωτών, ενώ παράλληλα προωθεί τη βελτίωση πληροφόρησης και εκπαίδευσης τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων.
Παράλληλα, το κοινό συμμετείχε σε διάφορες διαδραστικές ενέργειες, μέσω των οποίων το Lidl Vantastic, με τον δικό του μοναδικό τρόπο μοίρασε δώρα σε όλους, υπενθυμίζοντας τις βέλτιστες εμπορικές πρακτικές που ακολουθεί η αλυσίδα υπεραγορών.
Η Lidl Κύπρου εδώ και 13 χρόνια, βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον καταναλωτή, με ευθύνη απέναντι στον ίδιο, αλλά και στις ανάγκες του, προσφέροντάς του την βέλτιστη ποιότητα σε χαμηλή τιμή.
Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:
team.lidl.com.cy
youtube.com/lidlcyprus
linkedin.com/company/lidl-cyprus