Η BOC Asset Management Ltd (BOCAM), έχει διακριθεί από το διεθνούς κύρους περιοδικό «Global Banking & Finance Review», ως η καλύτερη εταιρεία Διαχείρισης Κεφαλαίων στην Κύπρο για το 2022 (Asset Management Company of the Year Cyprus 2022).
Το διεθνούς κύρους περιοδικό «Global Banking & Finance Review», βράβευσε την BOCAM στο πλαίσιο του «Global Banking & Finance Awards», αναδεικνύοντας το έργο που γίνεται στις υπηρεσίες Διαχείρισης Κεφαλαίων (Διακριτική και Συμβουλευτική Διαχείριση) και στην υψηλού επιπέδου παροχή υπηρεσιών.
Ο κ. Χρήστος Καλογέρης, General Manager της BOC Asset Management Ltd, δήλωσε: «Η εταιρεία μας βραβεύεται για τις υπηρεσίες που προσφέρει τόσο σε θεσμικούς επενδυτές όπως ταμεία προνοίας, ταμεία συντάξεων, ασφαλιστικές και άλλους μεγάλους οργανισμούς καθώς και σε ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας. Αυτή η βράβευση, είναι μια έμπρακτη αναγνώριση των επενδυτικών υπηρεσιών, τις οποίες προσφέρουμε και που βελτιώνουν την εμπειρία και τους επενδυτικούς στόχους των πελατών μας σε μέσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα. «Αυτό επιβεβαιώνεται και με πρόσφατα παραδείγματα όπου μεγάλοι οργανισμοί και ταμεία προνοίας έχουν εμπιστευθεί την BOCAM για την επίτευξη των επενδυτικών τους χαρτοφυλακίων. Οι πελάτες μας αγκαλιάζουν τις υπηρεσίες μας, με αποτέλεσμα να κερδίζουμε συνεχώς δυναμική, η οποία καταγράφεται και στα αποτελέσματά μας κτίζοντας παράλληλα σχέσεις μακροχρόνιας εμπιστοσύνης».
Ο κ. Καλογέρης επισήμανε επίσης, πως η BOCAM είναι πρωτοπόρος στην προσπάθεια για εξυπηρέτηση θεσμικών επενδυτών και στην δημιουργία αξίας των πελατών της.
Το Global Banking & Finance Review είναι ένα κορυφαίο διαδικτυακό και έντυπο περιοδικό, με εξειδίκευση στην παγκόσμια οικονομία, τον διεθνή τραπεζικό τομέα και την επιχειρηματική δραστηριότητα. Η διαδικτυακή έκδοσή της, έχει εκατομμύρια αναγνώστες κάθε χρόνο ενώ η έντυπη έκδοση διανέμεται σε περσότερες από 200 χώρες. Στους αναγνώστες του περιλαμβάνονται οικονομικοί διευθυντές και άλλοι παράγοντες παγκόσμιων οικονομικών κολοσσών, τραπεζών και άλλων οργανισμών.
Η επιλογή των βραβείων γίνεται με βάση κριτήρια όπως είναι η εξυπηρέτηση πελατών, η επιτυχία των στόχων των πελατών, το εύρος των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, η αποκόμιση πραγματικού οφέλους από τις υπηρεσίες αυτές, και ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα των υπηρεσιών.