Το πρόγραμμα αποτελεί μία πρωτοβουλία της Lidl Κύπρου σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Junior Achievement Cyprus, με τη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου.
Με σπουδαίες κριτικές και καινοτόμες ιδέες ολοκληρώθηκε το τρίτο κατά σειρά εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα Mind REset, καθορίζοντάς το πια ως έναν σπουδαίο θεσμό που σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης στους νέους. Το εν λόγω πρόγραμμα, ολοκληρώθηκε για την ακαδημαϊκή χρονιά 2023-2024, με μία εμπνευσμένη τελετή απονομής βραβείων, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 9 Φεβρουαρίου 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΠΟΕΔ.
Για ακόμα μια χρονιά, το πρόγραμμα mind REset έδωσε τη δυνατότητα σε μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να διερευνήσουν ενεργά τις επιπτώσεις της χρήσης πλαστικών και δώσουν λύσεις για τη μείωση του του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στον πλανήτη μας. Το πρόγραμμα τούς προσέφερε μία εκπαιδευτική πλατφόρμα για να επινοήσουν καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις μέσα από την δημιουργία μίας εικονικής επιχείρησης που κύριο στόχο έχει τη μείωση της σπατάλης του πλαστικού. Στη φετινή έκδοση υπήρξε ενθουσιώδης συμμετοχή από όλο το εκπαιδευτικό φάσμα, μεταξύ των οποίων:
- 27 σχολεία (14 Δημοτικά και 13 Γυμνάσια)
- 85 ομάδες (42 ομάδες πρωτοβάθμιας και 43 ομάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
- 345 µαθητές (167 µαθητές/τριες Δηµοτικού και 178 µαθητές/τριες Γυμνασίου)
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης mind REset, αποτελείται από 5 ενδιαφέροντα μαθήματα, τα οποία είναι βασισμένα στους 5 πυλώνες εστίασης της διεθνούς στρατηγικής REset Plastic του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει ενεργά και η Lidl Κύπρου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σχεδιάστηκε για να εξοικειώσει τους μαθητές με την περιβαλλοντική επιχειρηματικότητα, καλλιεργώντας δεξιότητες ζωτικής σημασίας για την περιβαλλοντική διαχείριση.
Η τελετή απονομής των βραβείων, που σηματοδότησε την κορύφωση του προγράμματος, ανέδειξε τη δημιουργικότητα και την εφευρετικότητα των νεαρών συμμετεχόντων των 10 φιναλίστ. Οι επιχειρηματικές τους ιδέες, που αξιολογήθηκαν για την ποιότητα της παρουσίασης, τον σχεδιασμό των εκθεμάτων και των περιπτέρων και τη σκηνική παρουσία, ήταν εμπνευσμένες από τη στρατηγική REset Plastic του Ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει η Lidl Κύπρου, ευθυγραμμιζόμενες με το παγκόσμιο όραμα της μείωσης της χρήσης πλαστικών και της προώθησης κλειστών κύκλων υλικών. Οι ομάδες που ξεχώρισαν και αναδείχθηκαν οι «Mind REsetters της χρονιάς 2023-2024» ήταν η ομάδα PLANt Be από το Δημοτικό Σχολείο Σταυρού και η ομάδα Eggsclusive από το Γυμνάσιο Έγκωμης – Κυριάκος Νεοκλέους, οι οποίες κέρδισαν από μία εκπαιδευτική επιχειρηματική εμπειρία στη Βιέννη.
Αντανακλώντας το όραμα “Λιγότερο πλαστικό – Κλειστοί κύκλοι πρώτων υλών”, η Lidl Κύπρου συνεχίζει να υπερασπίζεται δυναμικά και ενεργά την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Μέσω πρωτοβουλιών όπως το mind REset, η Lidl Κύπρου επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να καλλιεργήσει το αίσθημα ευθύνης στη νέα γενιά, καθοδηγώντας την προς πιο οικολογικές επιλογές για ένα καλύτερο αύριο.
Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:
team.lidl.com.cy
youtube.com/lidlcyprus
linkedin.com/company/lidl-cyprus