Με τη συμβολή του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus η παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας Λάρνακας


Την Παρασκευή, 31 Μαΐου, το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus είχε την τιμή να συμμετέχει ως στρατηγικός συνεργάτης στην παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας της πόλης της Λάρνακας, που διοργανώθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Προβολής Τουρισμού Λάρνακας, αναδεικνύοντας τον γνήσιο χαρακτήρα της πόλης και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της περιοχής.

Η ανάπτυξη της νέας ταυτότητας είναι το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, της ΕΤΑΠ Λάρνακας και της εταιρείας Delema McCANN Cyprus, μια συνεργασία που τέθηκε υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Τουρισμού. Το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο, διεξάγοντας την ερευνητική μελέτη της τουριστικής ταυτότητας της Λάρνακας και διαμορφώνοντας το εγχειρίδιο ταυτότητας, ενώ η εταιρεία DELEMA McCANN Cyprus συνέβαλε με στρατηγικές εισηγήσεις και δημιουργική τεχνογνωσία.

H νέα τουριστική ταυτότητα της Λάρνακας στοχεύει στο να προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες, να υποδέχεται εγκάρδια τους επισκέπτες και να τους σέβεται. Στόχος της είναι επίσης η βιωματική διάδραση με την ιστορία και τις παραδόσεις της περιοχής, η ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας και, πάνω απ’ όλα, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στον τουριστικό τομέα.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, Κώστας Κουμής, υπογράμμισε ότι το rebranding υπερβαίνει την απλή αλλαγή λογοτύπου ή σλόγκαν, είναι μια συλλογική προσπάθεια επανεκκίνησης, ουσιαστική για όλους όσοι συμμετέχουν στο τουριστικό οικοσύστημα του προορισμού. Επιπλέον, ο Δήμαρχος Λάρνακας, Αντρέας Βύρας, και ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Λάρνακας, CEO και Πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, κος Φλώρος Βωνιάτης, εξέφρασαν την εκτίμησή τους για το έργο της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας, διαβεβαιώνοντας παράλληλα τη συνεχή στήριξή τους στην ανάπτυξη της πόλης. Η Δρ Κατερίνα Αντωνίου, υπεύθυνη για την εκπόνηση της ερευνητικής μελέτης, δήλωσε ότι η νέα τουριστική ταυτότητα διαμορφώθηκε με γνώμονα τη συναισθηματική σύνδεση του επισκέπτη με τον προορισμό, η οποία δεν σταματά όταν ο επισκέπτης φεύγει, αλλά εξελίσσεται και, μέσα από θετικές αναμνήσεις, ο επισκέπτης επιλέγει να επιστρέφει, ξανά και ξανά.

Ο Δρ Χρίστος Καρπασίτης, υπεύθυνος για τη δημιουργία του νέου εγχειριδίου ταυτότητας της Λάρνακας, δήλωσε: «Μέσω της καινούργιας ταυτότητας, η ομάδα μας έπρεπε να καταφέρει να επικοινωνήσει τον χαρακτήρα της Λάρνακας και των πολιτών της. Τι είναι οι Λαρνακείς; Είναι φιλικοί, φιλόξενοι, εγκάρδιοι, Κύπριοι. Στοιχεία της προσωπικότητας των Λαρνακέων που μπορούν να πυροδοτήσουν την περιέργεια των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο και θα τους εμπνεύσουν να γνωρίσουν τα θαύματα της Λάρνακας. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη δημιουργία του νέου εγχειριδίου επικεντρωθήκαμε σε έξι βασικούς πυλώνες, έξι βασικά χαρακτηριστικά στοιχεία και εμπειρίες, τις οποίες η Λάρνακα μπορεί και πρέπει κατά την άποψή μας να αναδείξει. Τα στοιχεία αυτά είναι η πολιτιστική κληρονομιά, οι παραλίες και οι θαλάσσιες δραστηριότητες, η γαστρονομία, η φύση και οι υπαίθριες δραστηριότητες, ο αθλητισμός και η βιώσιμη αυθεντικότητα. Όλες αυτές οι εμπειρίες, κατά τη γνώμη μας, αν επικοινωνηθούν ορθά, μπορούν να καταφέρουν να προσεγγίσουν το στοχευμένο κοινό». Ταυτόχρονα, ο Δρ Καρπασίτης απηύθυνε έκκληση προς όλους τους εμπλεκόμενους από τον Δημόσιο Τομέα, τις Τοπικές Αρχές και τους ιδιώτες, να αγκαλιάσουν τη νέα ταυτότητα, βοηθώντας έτσι στη δημιουργία μιας ξεκάθαρης εικόνας της τουριστικής Λάρνακας.

Η παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας της Λάρνακας σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης. Η συνεργασία μεταξύ διαφόρων ενδιαφερομένων φορέων, συμπεριλαμβανομένου του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, υπογραμμίζει μια συλλογική δέσμευση για τη βελτίωση του τουριστικού τοπίου της Λάρνακας. Είναι μεγάλη τιμή για το Βρετανικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου να συνεισφέρει σε αυτήν την πρωτοβουλία αναβάθμισης της ταυτότητας και ανυπομονούμε να δούμε τις θετικές επιπτώσεις και βελτιώσεις που θα φέρει στην πόλη, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της Λάρνακας, ως προορισμός πρώτης τάξεως στην περιοχή.