Νέο Σχέδιο επιβράβευσης «pronomia»: Το ευχαριστώ της Τράπεζας Κύπρου στους πελάτες της


Το δικό της ευχαριστώ στους πελάτες της λέει η Τράπεζα Κύπρου, πρωτοπορώντας αυτή τη φορά μέσα από το πρώτο σχέδιο επιβράβευσης στην Κύπρο που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και τη συνολική του σχέση και συνεργασία με την τράπεζά του.

Το νέο σχέδιο πιστότητας «pronomia» έχει ως βασικό στόχο την αναγνώριση και επιβράβευση των πιστών πελατών της Τράπεζας Κύπρου με προνόμια και ωφελήματα, με βάση τον αριθμό των προϊόντων και το επίπεδο συνεργασίας τους με την Τράπεζα και τις Θυγατρικές Ασφαλιστικές εταιρείες, Eurolife και Γενικές Ασφάλειες.

Το σχέδιο επιβράβευσης «pronomia» αποτελείται από 3 βαθμίδες με διαφορετικά κριτήρια ένταξης και με διαφορετικά προνόμια, τα οποία αναβαθμίζονται κλιμακωτά. Τα προνόμια περιλαμβάνουν επιπλέον βαθμούς ανταμοιβής, δωρεάν τραπεζικά έξοδα, χαμηλότερο επιτόκιο για νέα δάνεια, έκπτωση σε νέα ασφαλιστικά συμβόλαια και εκπτωτικά κουπόνια, κληρώσεις και συμμετοχή σε εκδηλώσεις.

Για να είναι υποψήφιος κάποιος πελάτης να συμμετέχει στο «pronomia» θα πρέπει να πληροί 4 ελάχιστες προϋποθέσεις: Να καταθέτει μηνιαίο εισόδημα, να είναι κάτοχος κάρτας, ενεργός συνδρομητής της 1bank και συνεπής και αξιόπιστος πελάτης. Για την ένταξη σε μια από τις 3 βαθμίδες θα πρέπει να πληρούνται και πρόσθετα κριτήρια ένταξης.

Για τη συμμετοχή στο σχέδιο απαιτείται η εγγραφή μέσω του BoC Mobile App ή μέσω του Internet Banking, μέσα από τα οποία οι πελάτες μπορούν άμεσα να ενημερωθούν για τη βαθμίδα και τα προνόμια που δικαιούνται. Οι πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις ή και τα πρόσθετα κριτήρια ένταξης, ανάλογα με τα δεδομένα τους και την ευρύτερη συνεργασία τους με την Τράπεζα εντάσσονται σε μια από τις 3 βαθμίδες του σχεδίου Silver,  Gold και Diamond.

Για περισσότερες πληροφορίες, στην ιστοσελίδα του σχεδίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν αναλυτικά τις ελάχιστες προϋποθέσεις και τα πρόσθετα κριτήρια ένταξης για την κάθε βαθμίδα.

Η Τράπεζα Κύπρου, πάντα ένα βήμα μπροστά θα συνεχίσει να εκσυγχρονίζεται και να πρωτοπορεί με ιδιαίτερη έμφαση στις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών της, λέγοντάς τους έμπρακτα το ευχαριστώ της.