Οι ταινίες του James Bond θεωρούνται από τις καλύτερες για τοποθέτηση προϊόντων, αλλά μερικές φορές το κόστος τους δεν αξίζει την πιθανή ζημία στο χαρακτήρα της ιστορίας.
Μετά την προώθηση της Heineken, στο «Skyfall», που κόστισε 45 εκατομμύρια δολάρια, αποφασίστηκε να μειωθούν οι τοποθετήσεις προϊόντων στο «Spectre». Αυτή η στρατηγική περιλάμβανε να μην έχει ο Bond ένα smartphone, απορρίπτοντας προσφορές τόσο από τη Samsung όσο και από τη Sony.
Η Samsung ήθελε να κάνουν συμφωνία, προσφέροντας 50 εκατομμύρια δολάρια, ώστε ο πράκτορας 007 να χρησιμοποιεί ένα κινητό τηλέφωνο της εταιρείας. Η Sony προσέφερε 5 εκατομμύρια δολάρια για να κρατάει ο Bond το κινητό της, το Xperia Z4, με μια προσφορά 18 εκατομμυρίων δολαρίων να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.
Και οι δύο προσφορές απορρίφθηκαν και από τον ηθοποιό, Daniel Craig, και από το σκηνοθέτη, Sam Mendes, αφού θεώρησαν ότι τα τηλέφωνα είναι πολύ ανιαρά για τον Bond.
«Στον Sam και τον Daniel δεν αρέσει το τηλέφωνο της Sony για την ταινία. Στο μυαλό τους, το τηλέφωνο της Sony δεν είναι το καλύτερο», δήλωσε ο πρόεδρος των παγκόσμιων επιχειρηματικών υποθέσεων, Andrew Gumpert, σε mail του.
Το «Spectre» κατάφερε να ξεπεράσει την προηγούμενη ταινία του Bond, το «Skyfall», την πρώτη εβδομάδα στο box office. Η ταινία έφτασε στην Αγγλία μόνο, τα 80.4 εκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: newsauto.gr