O Ramzi Raad παρουσιάζει την ψηφιακή έκδοση του βιβλίου ‘The Story of Middle East Advertising’ και ενισχύει τον τομέα της εκπαίδευσης στην περιφέρεια


Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του δεύτερου βιβλίου του Ramzi Raad, ‘The Story of Middle East Advertising’ το 2022, ανακοινώθηκε μια σημαντική εξέλιξη: Η κυκλοφορία της ψηφιακής έκδοσης του βιβλίου, ανταποκρινόμενη στο αυξανόμενο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον από πανεπιστήμια της Μέσης Ανατολής.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του σε πανεπιστήμια του Λιβάνου και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ο Raad χάρισε αντίτυπα του βιβλίου του σε βιβλιοθήκες, εστιάζοντας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα με σχολές διαφήμισης και μάρκετινγκ. Η ανταπόκριση ήταν ιδιαίτερα θετική! Οι εκπαιδευτικοί περιγράφουν το βιβλίο ως ανεκτίμητο διδακτικό υλικό για την κατανόηση της δυναμικής της διαφήμισης και ενδιαφέρονται να συμπεριλάβουν ορισμένα από τα κεφάλαιά του στην ακαδημαϊκή τους ύλη.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το ορόσημο, ο Ramzi Raad, Πρόεδρος της TBWA\RAAD Mέσης Ανατολής και συγγραφέας του βιβλίου ‘The Story of Middle East Advertising’, εξήγησε: «Μία από τις βασικές παρατηρήσεις που προέκυψαν μέσα από τις συζητήσεις μας με τα πανεπιστήμια ήταν η έλλειψη μελετών περιπτώσεων από την περιφέρειά μας. Εδώ οι φοιτητές εκτίθενται, συνήθως, σε ιστορίες περιπτώσεων από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, αλλά υπάρχει ουσιαστική έλλειψη υλικού που να αξιοποιεί τις μοναδικές προκλήσεις και επιτυχίες των εμπορικών σημάτων στη Μέση Ανατολή. Σε αυτό το σημείο αναδείχθηκε η σημασία του βιβλίου, καθώς αντιμετωπίζει αυτό το κενό. Ελπίζω να χρησιμεύσει ως πηγή έμπνευσης για αυτούς που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν την πλούσια ιστορία και τη δυναμική εξέλιξη της επικοινωνίας και της διαφήμισης».

Το βιβλίο του Raad παρουσιάζει μια πληθώρα περιπτώσεων από τη Μέση Ανατολή και την Αραβία, όπως το πρωτοποριακό λανσάρισμα του εμφιαλωμένου μεταλλικού νερού στη Σαουδική Αραβία και την εξέλιξη των προτιμήσεων των καταναλωτών σε προϊόντα οικιακής χρήσης, όπως τα απορρυπαντικά και τις πάνες για μωρά. Τα παραδείγματα αυτά προσφέρουν γνώσεις για τις πολιτισμικές αλλαγές και τις καταναλωτικές συμπεριφορές που χαρακτηρίζουν την περιφέρεια.

Αναγνωρίζοντας τη ζήτηση για ευρύτερη ακαδημαϊκή προσβασιμότητα σε αυτή την ανεκτίμητη πηγή, ο Raad και η ομάδα του λάνσαραν μια βελτιωμένη ψηφιακή έκδοση του βιβλίου. Περιλαμβάνει πρακτικές προσθήκες, όπως παραπομπές σε άρθρα ΜΜΕ, βιβλία, ιστορίες, διαφημίσεις και εκστρατείες, και όλες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα. Κάθε αναγνώστης μπορεί να τις κατεβάσει μαζί με τα κεφάλαια και να τις εκτυπώσει ξανά για ερευνητικούς σκοπούς. Επιπλέον, οι επισκέπτες μπορούν να συνομιλούν απευθείας με τον συγγραφέα και τη συντακτική ομάδα μέσω των διαδραστικών λειτουργιών της ιστοσελίδας, να μοιράζονται τις σκέψεις τους, τις κριτικές τους και να υποβάλλουν ερωτήσεις.

Η ψηφιακή έκδοση του βιβλίου ‘The Story of Middle East Advertising’ σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τις εκδόσεις της Μέσης Ανατολής, προσφέροντας πρωτοφανή πρόσβαση σ’ έναν πλούτο γνώσεων που προηγουμένως περιοριζόταν σε έντυπες εκδόσεις. Ακαδημαϊκοί, φοιτητές και επαγγελματίες του κλάδου μπορούν πλέον να εξερευνήσουν αυτές τις πηγές, για να εμπλουτίσουν τις σπουδές τους και να προωθήσουν την κατανόηση της δυναμικής του μάρκετινγκ.

Σχετικά με το βιβλίο

‘The Story of Middle East Advertising’ είναι μια αφήγηση μέσα από τα μάτια του Ramzi Raad. Συντάχθηκε στην αγγλική γλώσσα, για ένα διεθνές κοινό, και παρέχει μια διεισδυτική ματιά στον κλάδο της διαφήμισης, στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Αντλώντας από την εκτεταμένη εμπειρία του που καλύπτει πάνω από πέντε δεκαετίες, ο Ramzi στοχεύει να αναδείξει την ισχυρή βιομηχανία επικοινωνίας στην περιφέρεια, υποστηρίζοντας τις εγχώριες αγορές και τα brands που πρωτοπορούν στην παγκόσμια σκηνή. Με απλά λόγια, το βιβλίο χρησιμεύει ως πολύτιμο εγχειρίδιο για τους φοιτητές της επικοινωνίας και τους νεοεισερχόμενους στον τομέα της διαφήμισης και των ΜΜΕ. Επίσης, ο Ramzi απευθύνεται στις πολυεθνικές εταιρείες, ως αναγνώστες-στόχο, προβάλλοντας τις διαθέσιμες επιλογές που θα μπορούσαν να τις είχαν γλιτώσει από αποφάσεις που δεν απέδωσαν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Σχετικά με τον Ramzi Raad

Για περισσότερες από πέντε δεκαετίες, ο Ramzi Raad θεωρείται ηγετική φυσιογνωμία στον κλάδο της διαφήμισης σε όλη τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Όντας πρωτοπόρος στην περιφέρεια, αποφοίτησε από το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Βηρυτού το 1969 και μετακόμισε στο Ντουμπάι. Στην αρχή τον Οκτώβριο του 1975 και στη συνέχεια το 1988. Εκλέχθηκε πρόεδρος του παραρτήματος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων του Διεθνούς Συνδέσμου Διαφήμισης, όπου εγκαινίασε το πρώτο πρόγραμμα βραβείων διαφήμισης της περιφέρειας. Κατείχε διάφορες αξιόλογες θέσεις, μεταξύ των οποίων τη θέση του Παγκόσμιου Αντιπροέδρου του Διεθνούς Συνδέσμου Διαφήμισης και του Περιφερειακού Διευθυντή Μέσης Ανατολής. Ο Ramzi συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση σημαντικών ενώσεων του κλάδου, όπως των JICME και MERF. Επίσης, έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις για την αραβική διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2000 ίδρυσε την TBWA\RAAD και 16 χρόνια αργότερα το ‘TBWA Founder Award’, δηλαδή μια σημαντική τιμητική διάκριση. Όσο χρονικό διάστημα ήταν επικεφαλής, το πρακτορείο απέσπασε πολλές διακρίσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάδειξής του ως ‘Advertising Man of the Year’ από το Dubai Lync.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ψηφιακή έκδοση

‘The Story of Middle East Advertising’ και πρόσβαση στην ψηφιακή πλατφόρμα, κλικ