Το πιο νέο εμπορικό κέντρο της Κύπρου το Nicosia Mall, μέσα σε εννέα μόλις μήνες πετυχημένης λειτουργίας κατάφερε να γίνει ένας ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός ανάμεσα στους κάτοικους της Λευκωσίας και ειδικότερα των περιοχών Στροβόλου, Έγκωμης, Αγίου Δομετίου, Λακατάμιας καθώς και του κέντρου της πόλης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που το Nicosia Mall διεξάγει ανά τρίμηνο και τα οποία αφορούν την επισκεψιμότητα αλλά και τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών του, η πλεονεκτική του τοποθεσία είναι ένας από τους κύριους λόγους που οι καταναλωτές το προτιμούν.
Ψηλά επίσης στην κλίμακα προτίμησης βρίσκεται και η μεγάλη γκάμα των επιλογών που βρίσκει κανείς για τις αγορές του, καθώς επίσης και η ιδιαίτερα δημοφιλής υπεραγορά του.
Οι συγκεκριμένοι, τρεις βασικοί λόγοι που ανέρχονται πρώτοι στην κλίμακα προτίμησης του κοινού, συμπληρώνουν την εικόνα των δυνατών πλεονεκτημάτων που το Nicosia Mall διαθέτει και οι οποίοι μεταφράζονται σε 4.2 εκατομμύρια καταμετρημένους (βάση του footfall) επισκέπτες, σε λιγότερο από 12 μήνες λειτουργίας.
Αυτό που επίσης αξίζει να σημειωθεί ως συμπέρασμα της έρευνας, είναι ότι ο χρόνος που χρειάζεται ο επισκέπτης να μεταβεί στο Nicosia Mall, είναι λιγότερος από τον αναμενόμενο. Η βολική τοποθεσία, σε συνδυασμό με την κάλυψη όλων των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή δημιουργούν ένα αποτέλεσμα το οποίο όχι μόνο ικανοποιεί αλλά χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικό από τους επισκέπτες.
Το έξυπνο και τεχνολογικά αναβαθμισμένο σύστημα στάθμευσης διευκολύνει ιδιαίτερα τους επισκέπτες απαλλάσσοντας τους από προβλήματα που παρουσιάζονται σε πολυσύχναστους χώρους. Και αυτό γιατί με απλό τρόπο οι επισκέπτες οδηγούνται στον επόμενο διαθέσιμο χώρο στάθμευσης, μέσω του συστήματος φωτοεπισήμανσης.
Αναμφίβολα, η περιοχή στην οποία βρίσκεται το Nicosia Mall, σε συνδυασμό με το πιο σύγχρονο σύστημα παρκαρίσματος αναβαθμίζουν την θετική εμπειρία του επισκέπτη για αυτό και σύμφωνα με τις έρευνες, συνεχώς αυξάνονται οι κάτοικοι της Λευκωσίας που το επιλέγουν όλες τις μέρες της βδομάδας.
https://www.nicosiamall.com/