Tο music.net.cy και οι Breakers σας δίνουν την ευκαιρία να δείτε πρώτοι και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την πρεμιέρα της ταινίας Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα / Every Day την Τετάρτη 21/3/18 και ώρα 8:00 το βράδυ στον κινηματογράφο Zena Palace στην Λευκωσία.
- Κάνε like & Share την σελίδα μας www.facebook.com/music.net.cy
& ΑΠΑΡΑΙΤΗΤA angel jacobs London - share το post & το trailer του διαγωνισμού
- συμπλήρωσε τα στοιχεία σου ΠΙΟ ΚΑΤΩ
και λάβε μέρος στην κλήρωση για ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
Εχουμε για εσάς 300 προσκλήσεις για Λευκωσία
Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα / Every Day
22 Φεβρουαρίου στους κινηματογράφους από την ODEON
Ένα ανεξήγητο φαινόμενο. Δύο ψυχές που ερωτεύονται βαθιά. Ένα όνειρο που μοιάζει άπιαστο, σε ένα μέλλον που δεν γνωρίζουν αν θα μοιραστούν. Ζήστε ξανά την δύναμη του πρώτου έρωτα χάρη στην γλυκιά, συγκινητική ιστορία τού «Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα»…
Λίγα λόγια για την ταινία
Βασισμένο στο βραβευμένο από τους New York Times μπεστ-σέλερ του Ντέιβιντ Λέβιθαν, το «Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα» αφηγείται την ιστορία της Ριάνον, ενός 16χρονου κοριτσιού που ερωτεύεται μια μυστηριώδη ύπαρξη με το όνομα «Α», η οποία κατοικεί σε διαφορετικό σώμα κάθε μέρα, για εκείνη τη μέρα και μόνο. Αισθανόμενοι μια ακατανίκητη έλξη, ο «Α» και η Ριάνον συνεργάζονται κάθε μέρα για να βρουν ο ένας τον άλλον, χωρίς να γνωρίζουν ποιόν ή τί θα τους φέρει η επόμενη μέρα. Όσο περισσότερο ερωτεύονται, τόσο περισσότερο συνειδητοποιούν τις δυσκολίες του να αγαπάς κάποιον που αλλάζει μορφή κάθε 24 ώρες, κι έτσι η Ριάνον και ο «Α» έρχονται τελικά αντιμέτωποι με την πιο σκληρή απόφαση που έχουν πάρει ποτέ τους. Μια γλυκιά ιστορία αγάπης που ξεπερνά την εξωτερική εμφάνιση και τους περιορισμούς που αυτή φέρνει, μια ιστορία αγάπης για το πώς είναι να αγαπάς κάποιον μόνο και μόνο για το σημαντικότερο κομμάτι του: την ψυχή.
Από το βραβευμένο μπεστ-σέλερ στη μεγάλη οθόνη
Ποιος/α είσαι όταν κάποιος σου αφαιρέσει το σώμα σου, τη φυλή σου, τα ρούχα, την οικογένειά σου; Το 2012, ο συγγραφέας Ντέιβιντ Λέβιθαν (συν-σεναριογράφος της πετυχημένης νεανικής κομεντί «Όταν ο Νικ Ερωτεύτηκε τη Νόρα») ολοκλήρωσε ένα βιβλίο που τον ώθησε να φτάσει σε νέα δημιουργικά ύψη. Αγαπήθηκε τόσο από το κοινό που ήταν για μήνες στην μπεστ-σέλερ λίστα των New York Times και συζητήθηκε όσο λίγα στο λογοτεχνικό του είδος.
Η ιστορία του βιβλίου, που κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Πατάκη, είναι μια ευφάνταστη εκδοχή του παλιού αγαπημένου ρητού που ζητά να αγαπάμε κάποιον για αυτό που είναι, όχι γι αυτό που φαίνεται, και μάλιστα με πρωταγωνιστές εφήβους, στην ηλικία, δηλαδή, που όλοι νιώθουμε ότι η ταυτότητά μας είναι ακόμη υπό διαμόρφωση. «Η ιδέα μού ήρθε μια μέρα στη δουλειά», λέει ο Λέβιθαν. «Σκέφτηκα πώς θα ήταν αν ξυπνούσα σε διαφορετικό σώμα κάθε μέρα. Με ιντρίγκαρε τόσο αυτή η σκέψη που άρχισα αμέσως να γράφω. Ουσιαστικά έγραψα ολόκληρο το βιβλίο ως απάντηση στη σκέψη αυτή. Δεν μου έχει ξανασυμβεί. Το τοποθέτησα στην εφηβική ηλικία γιατί ο “Α” δεν έχει ποτέ νιώσει ότι συνδέεται με κάποιον άλλο, το οποίο μοιάζει με την αίσθηση της πρώτης αγάπης. Μπορείς να ξεπεράσεις ό,τι έχεις μάθει να πιστεύεις και να αγαπήσεις κάποιον που ζει σε αυτές τις συνθήκες; Τι σημαίνει πραγματικά να αγαπάς τον εσωτερικό κόσμο του άλλου, όταν δεν έχεις τον εξωτερικό παράγοντα;».
Και η επιλογή του αυτή μοιάζει να ήταν φοβερά εύστοχη, αφού βάσει των σχολίων που λαμβάνει για την ιστορία του οι έφηβοι όχι μόνο ταυτίζονται με τον «Α» αλλά ενίοτε τον ζηλεύουν: «Υπάρχει μια αίσθηση ελευθερίας σε αυτό που περνά, μπορεί να εξερευνήσει διάφορες καταστάσεις και ζωές. Αυτό έχει δημιουργήσει πολλές ενδιαφέρουσες συζητήσεις για τα δύο φύλα και τις φυλές και τα δίπολα στα οποία έχει χτιστεί η κοινωνία, αλλά από τα οποία μπορούμε να απομακρυνθούμε αν θέλουμε».
Για παρόμοιους λόγους ερωτεύτηκαν το βιβλίο και οι παραγωγοί Πολ Τριμπίτς, Κρίστιαν Γκρας, Άντονι Μπρέγκμαν και Πίτερ Κρον, οι οποίοι το επέλεξαν ως το επόμενό τους πρότζεκτ μετά τη μεγάλη επιτυχία του υποψήφιου για Χρυσή Σφαίρα «Sing Street». «Μια σπουδαία ιστορία αγάπης έχει κάτι το διαχρονικό και παραμένει ένα από τα πιο αγαπητά κινηματογραφικά είδη, γι’ αυτό και πάντα αναζητώ καινούργιους τρόπους να μιλήσω για το πώς λειτουργεί η αγάπη και πώς οι άνθρωποι συνδέονται μεταξύ τους», εξηγεί ο Άντονι Μπρέγκμαν.
Κατά τη μεταφορά της ιστορίας στη μεγάλη οθόνη, οι συντελεστές πήραν την δύσκολη απόφαση να κάνουν την Ριάνο πρωταγωνίστρια της ταινίας, και όχι τον «Α». Ο σκηνοθέτης Μάικλ Σάκσι εξηγεί: «Ενώ στον βιβλίο ακολουθείς τον “Α” κάθε μέρα, στο σινεμά αλλάζει διαρκώς μορφή, κάτι που το καθιστά δύσκολο να ταυτιστείς μαζί του. Δυστυχώς είναι κάτι που χαρακτηρίζει την εμπειρία μας στο σινεμά: ακολουθούμε κάποιον με τα μάτια, συνηθίζουμε τη μορφή του. Στην ταινία 16 διαφορετικοί ηθοποιοί υποδύονται τον “Α” και πρέπει αυτοί οι ηθοποιοί να πουν την ίδια ιστορία. Βάζοντας την Ριάνον στο επίκεντρο, ο θεατής ανακαλύπτει την εκκεντρική αυτή ιστορία μέσα από τα μάτια της και μέσω της σχέσης της».
Γνωστός από επιτυχίες όπως το «Grey Gardens» (2009) και «Έρωτας από την Αρχή» (2012), ο Σάκσι δέχθηκε με ενθουσιασμό την πρόταση των παραγωγών, ανυπομονώντας να δουλέψει σε ένα σενάριο με τόσες πρωτότυπες ιδέες και τόσο αναγνωρίσιμα συναισθήματα. Όπως λέει: «Αυτό που αγαπώ στην ιστορία αυτή είναι ότι πίσω από έναν απαγορευμένο έρωτα κρύβονται μερικά υπέροχα ερωτήματα και ιδέες. Ίσως η ζωή είναι όντως κάτι που δεν συλλαμβάνουμε με τις αισθήσεις μας, ίσως και οι άνθρωποι είναι έτσι. Όταν ήρθε το σενάριο, σκεφτόμουν ήδη παρόμοια ερωτήματα κι έτσι ταυτίστηκα αμέσως με την ιστορία».
Sweet Sixteen
Ο Σάκσι επέλεξε για πρωταγωνίστριά του την 16χρονη Αυστραλή Ανγκoύρι Ράις, ταχύτατα ανερχόμενη μετά τη συμμετοχή της σε ταινίες όπως το «The Nice Guys» με τον Ράιαν Γκόσλινγκ και τον Ράσελ Κρόου, και την «Aπολάνηση» της Σοφία Κόπολα. Δεν χρειαζόταν να της πει πολλά για το πρόζεκτ – είχε ήδη διαβάσει το βιβλίο και ήταν μεγάλη φαν. «Αγάπησα πολύ την ιστορία», λέει η Ράις, «όπως και τις ιδέες πίσω της, που θίγουν το πώς σκεφτόμαστε τους εαυτούς μας και τους άλλους και το πώς μερικές φορές δεν βλέπουμε τους ανθρώπους για αυτό που είναι, κοιτώντας μόνο την εξωτερική τους εμφάνιση. Ήξερα ότι θα γινόταν καταπληκτική ταινία».
Όσο για τους 16 ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τον «Α» στην ταινία, ο Σάκσι είχε μόνο δύο σκηνοθετικές οδηγίες: Διαβάστε ολόκληρο το σενάριο, όχι μόνο τις δικές σας σκηνές ως «Α», και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν ξυπνάτε ως «Α» είναι να κοιτάξετε τα χέρια σας. «Τα χέρια για μένα λένε πολλά για τον άνθρωπο», λέει ο Σάκσι. «Καταλαβαίνεις ηλικία, φύλο, φυλή, τι είδους επάγγελμα έχουν στο περίπου. Δεν τους ανάγκασα να μοιραστούν τίποτα άλλο πέρα από αυτό: ξύπνα και κοίτα τα χέρια για να δεις σε ποιο σώμα έχει ξυπνήσει».
Όπως διδάσκει και η ιστορία στην καρδιά της ταινίας, το «Κάθε Μέρα Μία Άλλη Μέρα» δεν είναι αυτό που περιμένεις αρχικά: Μπορεί να μοιάζει μια χαριτωμένη, πρωτότυπη και αστεία ιστορία για τα σκαμπανεβάσματα της πρώτης αγάπης και της ενηλικίωσης, αλλά αν ψάξεις λίγο βαθύτερα, θα ανακαλύψεις πολλά περισσότερα. «Νομίζω ότι οι θεατές θα ανακαλύψουν μια ταινία για το πώς είναι να μεγαλώνεις, πώς είναι να είσαι μέλος μιας οικογένειας, πώς είναι να αγαπάς κάποιον τόσο που να παίρνεις την πιο δύσκολη απόφαση, πώς είναι να πιστεύεις στη μαγεία», λέει η παραγωγός Ντέμπι Ράιαν. «Έχει τόσα πολλά! Θέλουμε οι θεατές να γυρίσουν και να κοιτάξουν όποιον και όποια είναι δίπλα τους και να νιώσουν ότι τους βλέπουν πιο ουσιαστικά. Είναι μια ιστορία για την καταπληκτική εποχή στην οποία ζούμε, τώρα που οι νέες γενιές απομακρύνονται από απόλυτους ορισμούς για το τι εστί ταυτότητα, κάτι που βρίσκουμε όλοι συναρπαστικό».
Η ταινία βασίζεται στο μπεστ-σέλερ «Κάθε Μέρα Άλλος», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη.
Στοιχεία για την ταινία:
Σκηνοθεσία | Μάικλ Σάκσι |
Σενάριο | Tζέσε Άντριους
(βασισμένο στο βιλίο του Ντέιβιντ Λέβιθαν «Κάθε Μέρα Άλλος») |
Παραγωγή | Πολ Τριμπίτς, Κρίστιαν Γκρας, Άντονι Μπρέγκμαν,
Πίτερ Κρον |
Ηθοποιοί | Ανγκούρι Ράις, Μαρία Μπέλο, Ντέμπι Ράιαν, Κόλιν Φορντ, Τζάστις Σμιθ, Όουεν Τιγκ |
Φωτογραφία | Ρότζερ Στόφερς |
Μοντάζ | Κάθριν Χίμοφ |
Σχεδιασμός παραγωγής | Μάθιου Ντέιβις |
Μουσική | Έλιοτ Ουίλερ |
Διάρκεια | 91’ |
Διανομή | Odeon |
Είδος | Αισθηματικό, Δράμα |