Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις


Στο διαρκώς εξελισσόμενο τεχνολογικό τοπίο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι πια απλώς μια λέξη της επικαιρότητας. Η αύξηση της κερδοφορίας, η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και η λειτουργία της επιχείρησής σας με μέγιστη αποδοτικότητα έχει καταστεί αναγκαία, ενώ τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν επίσης αυξημένη υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού από τις επιχειρήσεις.

Ας σταθούμε σε κάποιες από τις εξελίξεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι οποίες αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και machine learning

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν την άνοδο της Τεχνητής Νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης. Σύμφωνα με το Fortune Business Insights, η παγκόσμια αγορά Machine Learning αναμένεται να αυξηθεί από 26,03 δισ. δολάρια το 2023 σε 225,91 δισ. δολάρια έως το 2030, με μέσο ετήσιο ρυθμό 36,2%. Η παγκόσμια αγορά AI προβλέπεται να αυξηθεί από 515,31 δισ. δολάρια το 2023 σε 2.025,12 δισ. δολάρια έως το 2030, παρουσιάζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 21,6%.

Η τεχνητή νοημοσύνη και το Machine Learning, σε λύσεις όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού τους με τους εξής τρόπους: Αυτοματοποιώντας καθημερινές εργασίες για εξοικονόμηση χρόνου και μείωση του εργατικού κόστους. Βοηθώντας τους υπεύθυνους να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, εντοπίζοντας μοτίβα, προβλέποντας τις τάσεις της αγοράς και παρέχοντας αξιοποιήσιμες πληροφορίες. Αναλύοντας τα δεδομένα και τη συμπεριφορά των πελατών για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών. Ενισχύοντας την υποστήριξη πελατών για τη διεκπεραίωση ερωτημάτων ρουτίνας των πελατών.

Έμφαση στο customer experience

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν πλατφόρμες δεδομένων πελατών (CDP) για την ενοποίηση όλων των δεδομένων πελατών σε μια ενιαία προβολή. Με όλα τα δεδομένα συγκεντρωμένα και ασφαλή σε ένα μέρος, καθίσταται εύκολη η ανάλυσή τους και η λήψη μέτρων.

Επιπλέον, θα πρέπει να συλλέγουν τακτικά τα σχόλια των πελατών μέσω ερευνών, εντύπων ανατροφοδότησης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Να προσφέρουν απρόσκοπτη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής του πελάτη, είτε στο κατάστημα, είτε στο internet, είτε στο κινητό, είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να χρησιμοποιούν εκπτώσεις και ειδικές προσφορές για να προσφέρουν κίνητρα στους πιστούς πελάτες. Τέλος, να επικοινωνούν με τους πελάτες μετά την αγορά τους για να ελέγξουν την ικανοποίησή τους, προσφέροντας βοήθεια ή πρόσθετους πόρους που σχετίζονται με την αγορά τους.

Έμφαση στην κυβερνοασφάλεια

Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφέρουν τα δεδομένα τους στο cloud, το απόρρητο και η ασφάλεια των δεδομένων έχουν καταστεί σημαντικές ανησυχίες. Ως εκ τούτου, έχουν αρχίσει να εστιάζουν στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και να λαμβάνουν επαρκή μέτρα προστασίας της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας των δεδομένων.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα βελτιώσουν την κυβερνοασφάλειά τους με τα ακόλουθα μέτρα:

 

  • Διατηρώντας το software ενημερωμένο για να μειώσουν τον κίνδυνο επίθεσης.
  • Παρακολουθώντας τα δίκτυα για ύποπτη δραστηριότητα, όπως απόπειρες μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης ή ασυνήθιστα μοτίβα.
  • Χρησιμοποιώντας μέτρα ασφαλείας όπως firewalls, συστήματα ανίχνευσης εισβολών και κρυπτογράφηση δεδομένων για την προστασία των δεδομένων της επιχείρησης.
  • Εκπαιδεύοντας τους υπαλλήλους σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και τις βέλτιστες πρακτικές.