Starbucks Chilled: ‘LIFT UP YOUR EVERYDAY’ Εταιρικό Event


Starbucks Chilled: ‘LIFT UP YOUR EVERYDAY’ Εταιρικό Event  

Τα Starbucks Chilled, σε συνεργασία με την IPH  Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers LTD, οργάνωσαν τον Απρίλιο το πρώτο Starbucks ‘Lift Up Your Everyday’ event, με σκοπό την ενημέρωση, αλλά και την επιβράβευση, όλων των ομάδων που συμμετέχουν από το 2013 στην εξαιρετική πορεία των έτοιμων παγωμένων καφέδων Starbucks, στην κυπριακή αγορά.

Η χρονιά 2021 υπήρξε ορόσημο για τους έτοιμους καφέδες Starbucks, με ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και αύξηση αποτελεσμάτων πέραν του 36%, σε σύγκριση με το 2020.

Το event διεξήχθη στο Carob Mills στη Λεμεσό, με 60 συνολικά παρευρισκόμενους από το προσωπικό της εταιρείας, που είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη νέα καμπάνια του 2022, να απολαύσουν εκπληκτικά branded δώρα Starbucks, καθώς επίσης να λάβουν μέρος σε κληρώσεις με ακόμη μεγαλύτερα δώρα.

Τη γενική οργάνωση του event, την ενημέρωση, αλλά και την παρουσίαση των στοιχείων αυτών στην ομάδα της IPH,  ανέλαβε ο Brand Manager των έτοιμων παγωμένων καφέδων Starbucks στην Κύπρο, κ. Αλέξανδρος Παρασκευαΐδης,  ο οποίος προχώρησε και στην ανακοίνωση του νέου καλοκαιρινού πλάνου ενεργειών Starbucks ‘Lift Up the Everyday’.

Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει νέο εικαστικό για τις συσκευασίες των αγαπημένων γεύσεων Starbucks Chilled, νέες απίθανες προσθήκες στη γκάμα, καθώς επίσης και μια ευρεία διαφημιστική εκστρατεία σε επίπεδο digital, αλλά και outdoor.

Επιπρόσθετα, η ομάδα πωλήσεων της IPH, καθώς και το γραφειακό προσωπικό των τμημάτων Μάρκετινγκ και Αγορών, παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις που έδωσαν οι αντιπρόσωποι της εταιρείας ARLA|Starbucks, κ. Henrik Skaab και κ. Μανώλης Σερφιώτης, σχετικά με την πορεία των καφέδων Starbucks, αλλά και τους στόχους αυτής της μακροχρόνιας συνεργασίας.

Τις ευχαριστίες της, στις ομάδες της IPH, αλλά και στους καλεσμένους του event, εξέφρασε η Commercial Director της εταιρείας, κα. Μαργαρίτα Φωτιάδη.