Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα «Τα Brands στο κυνήγι της ευτυχίας» που διοργανώθηκε από το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) και τη Cyta, την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, στο Αμφιθέατρο των κεντρικών γραφείων της Cyta, στη Λευκωσία.
Η εκδήλωση, την οποία παρακολούθησαν πέραν των 200 στελεχών από το χώρο του Mάρκετινγκ και της Eπικοινωνίας, έδωσε νέες σημαντικές πληροφορίες για τη σημασία της συμμετοχής των μαρκών (brands) στη ζωή των νεαρών καταναλωτών και ιδιαίτερα στην αναζήτησή τους για στιγμές ευτυχίας και μοναδικών εμπειριών. Συζητήθηκαν επίσης, οι στρατηγικές που υιοθετούν οι εταιρείες προκειμένου να μπορούν ευκολότερα να κερδίσουν μια θέση στην καρδιά και το μυαλό του κοινού, έτσι ώστε η μάρκα τους να είναι μέρος των αγοραστικών τους αποφάσεων.
Η κα Κατερίνα Τσεμπερλίδου, βραβευμένη στον τομέα της διαφήμισης και επιτυχημένη συγγραφέας στην Ελλάδα, στην παρουσίασή της ανέλυσε τον όρο ευτυχία για τους νέους. Αναφέρθηκε, επίσης, σε στρατηγικές που βοηθούν μεγάλες μάρκες να έχουν ρόλο στις στιγμές ευτυχίας των καταναλωτών τους. Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Ζερβίδης, εμπνευστής και ιδρυτής του Cyprus Marketing Youth Society, ανέλυσε τις παραμέτρους που διέπουν τέτοιες στρατηγικές και παρουσίασε μέρος των αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς, για την προσπάθεια που κάνουν τελευταία τα Brands, να δημιουργήσουν αισθήματα ευφορίας στους νέους καταναλωτές.
Στο μεταξύ, η Cyta αναγνωρίζοντας τη δυναμική και την αξία του CyMYS προχώρησε στην ανανέωση της στρατηγικής τους συνεργασίας, με τη Cytamobile-Vodafone ως στρατηγικό συνεργάτη και τη Cytanet ως υποστηρικτή. Μέσα απ’ αυτή τη συνεργασία, η Cyta θέλει, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, να στηρίξει το στόχο του CyMYS, που είναι να ενισχύσει τη δημιουργική προσπάθεια των νέων άνεργων επαγγελματιών, έτσι ώστε, μέσα από τις γνώσεις και τις ικανότητές τους, να βοηθούν τις εταιρείες να διαμορφώνουν τα brands τους και την επικοινωνία τους, για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των νέων.
Το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS), είναι οργανισμός με μη κερδοσκοπικό σκοπό, μέλη του οποίου είναι νεαροί άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, του graphic design και του digital.