ΘΟΚ: “Ο Βαφτιστικός” – συνεχίζεται σε Λάρνακα, Πάφο και Δερύνεια η υπέροχη μουσική κωμωδία του Θεόφραστου Σακελλαρίδη, που ενθουσίασε το κοινό και την κριτική


Μια παράσταση ευρηματική, χαρούμενη, παιγνιώδης, εορταστική, χωρίς ίχνος σοβαροφάνειας, όπου όλοι ανεξαιρέτως οι συντελεστές φαίνεται να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και να περνούν καλά. Και το κοινό επίσης.

Μαρία Χαμάλη-Πατέρα, Πολίτης

Ο πολυαγαπημένος Βαφτιστικός, η πασίγνωστη οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη, που κέρδισε τις εντυπώσεις και καταχειροκροτήθηκε από το κοινό, συνεχίζει την περιοδεία της.

Για την παράσταση έγραψαν:

Η σκηνοθεσία του Παναγιώτη Λάρκου ευρηματική, η τοποθέτηση της ορχήστρας σε ένα γκαζίμπο (κιόσκι κήπου) ή σε ένα καρουζέλ με την κυκλική διαδρομή του από τον Εδουάρδο Γεωργίου, οι χορογραφίες του Παναγιώτη Τοφή έβγαλαν το πολεμικό πέπλο από το έργο ή καλύτερα του έδωσαν μια άλλη διάσταση.

Θίασος επιτυχίας… Η Τζίνα Πούλου ήταν το μπαλαντέρ του. Η θητεία της ως Βιβίκα όλα  τα περασμένα χρόνια ήταν δικλείδα ασφαλείας για τον Λάρκου, και δεν διαψεύστηκε…Ο Αλέξανδρος Παρίσης ήταν άξιος… βαφτιστικός. Η λυρική του επίδοση αξιοθαύμαστη…Δεν μπορώ επίσης να μη σταθώ στην ερμηνεία του Χάρη Αττώνη στον ρόλο του Ζαχαρούλη. Ένας «βούτυρος» όλο ζάχαρη, με αυτήν την πονηράδα στο μάτι, που ήταν ικανή να σε πείσει πως εν καιρώ πολέμου έμεινε στον λόχο αυτοκινήτων, και πως μπορεί να γευτεί, αν και μαλθακός, τον καρπό του απαγορευμένου έρωτα…

Απόστολος Κουρουπάκης, Η Καθημερινή

Πολύ ορθώς έπραξε κι ο Παναγιώτης Λάρκου που δεν έπεσε στην παγίδα μιας νοσταλγικής, κλασικότροπης και παλιομοδίτικα πιστής στο αρχικό κείμενο προσέγγισης, αλλά ούτε και μιας υπερφίαλης, υπερσύγχρονης και στρογγυλεμένης ματιάς. Άφησε το κείμενο να αναπνεύσει με καίριες παρεμβάσεις, προσέδωσε ένα φρενήρη ρυθμό, απελευθέρωσε το χιούμορ, εξασφάλισε μια απαράμιλλη χημεία στην ετερόκλητη υποκριτική του ομάδα. 

Παράλληλα, έριξε το βάρος στην πρόζα, αφού όμως πρώτα σιγούρεψε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο λυρικό μέρος. Με εύστοχες έμψυχες ενέσεις από την Ελλάδα -προεξάρχουσας της μπαρουτοκαπνισμένης στο είδος αλλά πάντα φρέσκιας Τζίνας Πούλου- και τη συνδρομή της Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου πέτυχε την ιδανική για τον ίδιο σύσταση ενός αποφασισμένου υβριδικού θιάσου.

Γιώργος Σαββινίδης, Ο Φιλελεύθερος

 

Αναλυτικά οι σταθμοί της περιοδείας του Βαφτιστικού:

Λάρνακα: Παττίχειο Δημοτικό Αμφιθέατρο

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019, 21:00

 

Πάφος: Αρχαίο Ωδείο

Σάββατο 6 Ιουλίου 2019, 21:00

 

Ελ. Αμμόχωστος: Δημοτικό Αμφιθέατρο Δερύνειας

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019, 21:00

Ταυτότητα της παράστασης

Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου

Σκηνοθεσία-Προσαρμογή Παναγιώτης Λάρκου

Σκηνικά-Κοστούμια Εδουάρδος Γεωργίου

Ενορχήστρωση-Διεύθυνση Ορχήστρας-Μουσική Διδασκαλία Μιχάλης Καρακατσάνης

Χορογραφία-Κίνηση Παναγιώτης Τοφή

Σχεδιασμός Φωτισμών Γεώργιος Κουκουμάς

Βοηθός Σκηνοθέτη Μαρίνα Αργυρίδου

Βοηθός Σκηνογράφος-Ενδυματολόγος Θέλμα Κασουλίδου          

 

Παίζουν

Έλλη Αλωνεύτου, Χάρης Αττώνης, Πέτρος Γιωρκάτζης, Μάρκος Καλλής,

Στέλιος Καλλιστράτης, Μάρκος Κλεοβούλου, Ονησίφορος Ονησιφόρου,

Αλέξανδρος Παρίσης, Φανή Παρλή, Τζίνα Πούλου, Έλενα Χατζηαυξέντη

 

Μουσικοί στη σκηνή

Βύρωνας Αθηνοδώρου (τρομπόνι), Γιώργος Γεωργίου (κλαρινέτο),

Δώρος Ζήσιμος (τσέλο), Μιχάλης Καρακατσάνης (πιάνο), Μάριος Μάρκου (κλαρινέτο), Γιώργος Χατζηγεωργίου (βιολί), Τάσος Χαραλαμπίδης (κρουστά)

Πληροφορίες / Εισιτήρια

Λάρνακα, Πάφος & Δερύνεια: Ηλεκτρονικά στη σελίδα www.soldoutticketbox.com και από το ταμείο το βράδυ της παράστασης

Τιμές Εισιτηρίων: €12 / €6 (άνεργοι, συνταξιούχοι με την επίδειξη του αντίστοιχου αποδεικτικού εγγράφου, άτομα κάτω των 25 ετών με την επίδειξη πολιτικής ταυτότητας)