Το Facebook μπαίνει στη μουσική – Ήρθε σε συμφωνία με τη Universal Music Group


Νέες δυνατότητες για το κοινό και τους καλλιτέχνες θα δημιουργήσει η συνεργασία του Facebook με τη Universal Music Group.

Το Facebook και η Universal Music Group (UMG) ανακοίνωσαν μία πρωτοφανή παγκόσμια, πολυετή συμφωνία με την οποία η UMG γίνεται η πρώτη σημαντική μουσική εταιρεία που αδειοδοτεί την ηχογραφημένη μουσική και τους καταλόγους publishing για βίντεο και άλλες social εμπειρίες στο Facebook, το Instagram και το Oculus.

Η συνεργασία θα διευκολύνει τη βαθύτερη συνεργασία μεταξύ καλλιτεχνών και οπαδών, δίνοντας τη δύναμη στους χρήστες να εκφράσουν τους εαυτούς τους μέσω της μουσικής, να μοιραστούν τα τραγούδια που αγαπούν και να χτίσουν κοινότητες γύρω από τον πολιτισμό που τροφοδοτείται από μουσική.

Με την ενεργοποίηση ποικίλων λειτουργιών στις πλατφόρμες του Facebook, η συμφωνία προορίζεται να χρησιμεύσει ως βάση για ένα χάρτη στρατηγικής συνεργασίας, ο οποίος θα προσφέρει μέσω διαδικτύου νέες εμπειρίες που βασίζονται στη μουσική.

Η Tamara Hrivnak, Επικεφαλής του Τμήματος Ανάπτυξης και Συνεργασιών Μουσικής Βιομηχανίας του Facebook, δήλωσε:

«Υπάρχει μια μαγνητική σχέση μεταξύ της μουσικής και της οικοδόμησης κοινότητας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που το φέρνουμε στη ζωή στο Facebook, το Instagram, το Oculus και το Messenger σε συνεργασία με την UMG. Οι λάτρεις της μουσικής, οι καλλιτέχνες και οι δημιουργοί θα είναι όλοι σαν το σπίτι τους, καθώς ξεκλειδώνουμε τη  δημιουργικότητα, τη σύνδεση και την καινοτομία μέσω μουσικής και βίντεο.»

Ο Michael Nash, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ψηφιακής Στρατηγικής, στη Universal Music Group, δήλωσε:

«Μαζί, το Facebook και η UMG, δημιουργούν ένα δυναμικό νέο μοντέλο συνεργασίας μεταξύ μουσικών εταιρειών και πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των συμφερόντων των καλλιτεχνών και τραγουδοποιών, ενισχύοντας παράλληλα τη social εμπειρία μουσικής για τους οπαδούς τους.

Αυτή η συνεργασία αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα που αποδεικνύει ότι η καινοτομία και η δίκαιη αποζημίωση για τους δημιουργούς μουσικής ενισχύονται αμοιβαία – ευημερούν μαζί. Προσβλέπουμε στο Facebook να γίνει ένας σημαντικός συντελεστής σε ένα υγιές οικοσύστημα για τη μουσική που θα ωφελήσει τους καλλιτέχνες, τους οπαδούς και όλους εκείνους που επενδύουν στην προσφορά σπουδαίας μουσικής στον κόσμο.»

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι χρήστες θα μπορούν να ανεβάζουν βίντεο που περιέχουν μουσική με άδεια χρήσης και να προσαρμόζουν τις μουσικές εμπειρίες τους σε Facebook, Instagram και Oculus, ενώ μοιράζονται βίντεο με φίλους και οικογένεια. Με την πάροδο του χρόνου, η λειτουργία θα επεκταθεί για να επιτρέψει την πρόσβαση σε μία τεράστια βιβλιοθήκη μουσικής με μία σειρά από social χαρακτηριστικά.

Προχωρώντας μπροστά, οι εταιρείες θα πειραματιστούν χέρι με χέρι για να εισαγάγουν νέα μουσικά προϊόντα σε αυτές τις πλατφόρμες του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Messenger, με στόχο την κατανόηση της καινοτομίας για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μουσικών προϊόντων που εμπλέκουν καλύτερα τους καταναλωτές στα κοινωνικά δίκτυα.

Πηγή : HIT CHANNEL