Τώρα ένας ενοποιημένος λογαριασμός για όλους τους πελάτες Cyta


Καθολική εφαρμογή στο πλαίσιο φιλοπεριβαλλοντικής πολιτικής

Σταθερή στην υιοθέτηση τακτικών που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος, η Cyta προχωρεί από τον Δεκέμβριο σε καθολική εφαρμογή σταδιακής ενοποίησης των λογαριασμών όλων των πελατών της.

Συγκεκριμένα, με εξαίρεση τους επιχειρηματικούς της πελάτες, όλοι οι υπόλοιποι πελάτες της που λαμβάνουν ξεχωριστό λογαριασμό για κάθε υπηρεσία τους, θα λαμβάνουν τώρα μόνο ένα λογαριασμό, στον οποίο θα είναι ενοποιημένες όλες οι υπηρεσίες.

Αυτό θα ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι υπηρεσίες που τιμολογούνται αφορούν τον ίδιο παραλήπτη-πελάτη με δηλωμένη την ίδια ταχυδρομική διεύθυνση.

Ήδη η τακτική αυτή των ενοποιημένων λογαριασμών άρχισε από το 2003 και εφαρμόζεται σήμερα σε 261.000 περίπου πελάτες της Cyta που επέλεξαν τον τρόπο αυτό ενημέρωσης για τους λογαριασμούς τους.

Η απόφαση για καθολική πλέον ενοποίηση των λογαριασμών για όλους τους πελάτες της,  αποτελεί ακόμα μία ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Cyta και εντάσσεται στη διαχρονική φιλοπεριβαλλοντική πολιτική της για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον από τη λειτουργία του Οργανισμού, των προϊόντων και των υπηρεσιών του. Στόχος της ενέργειας είναι η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης χαρτιού, δεδομένου ότι η έκδοση και αποστολή λογαριασμών έχει ως αποτέλεσμα την κατανάλωση τόνων χαρτιού κάθε χρόνο.

Για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χαρτιού, η Cyta προτρέπει τους πελάτες της να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy και να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μέσω της οποίας θα μπορούν να απολαμβάνουν και επιπρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως άμεση ενημέρωση και εύκολη πρόσβαση σε ηλεκτρονικά αντίγραφα των λογαριασμών τους, λήψη ή/και εκτύπωσή τους, καθώς και αποθήκευση τους για περίοδο 24 μηνών.

Για περισσότερες πληροφορίες, το κοινό μπορεί να καλεί το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 132.