- Η Τράπεζα λαμβάνει όλα τα μέτρα για προστασία
των εργαζομένων και των πελατών της
- Ενθαρρύνονται οι πελάτες να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά κανάλια της
Η Τράπεζα Κύπρου έχει ως κύρια προτεραιότητάς της την ασφάλεια και την προστασία των εργαζομένων της, την ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών της και την αντιμετώπιση των μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στην οικονομία γενικότερα.
Γι’ αυτό με ψυχραιμία, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, προχώρησε στη λήψη όλων των ενδεδειγμένων μέτρων για την αντιμετώπιση του ιού COVID-19.
Έχει ενεργοποιήσει το Σχέδιο Διαχείρισης Πανδημίας, στα μέσα Φεβρουαρίου, το οποίο αναθεωρείται καθημερινά, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανές δυσμενείς επιπτώσεις από την εξάπλωση του ιού.
Καλεί τους πελάτες της να περιορίσουν τις κινήσεις τους σύμφωνα και με τις οδηγίες της Πολιτείας, για την προστασία των ιδίων, της οικογένειάς τους και όσων έρχονται σε επαφή μαζί τους.
Μέτρα πρόληψης στο Δίκτυο Καταστημάτων μας
- Διαχείριση της ροής των πελατών εντός των καταστημάτων για προστασία του προσωπικού και των πελατών μας, εφαρμόζοντας το μέτρο της παρουσίας αριθμού ατόμων στον ίδιο χώρο, σύμφωνα με την οδηγία του Υπουργείου Υγείας. Πρόσθετα περιορίζεται η εξυπηρέτηση σε δύο πελάτες ανά Λειτουργό Εξυπηρέτησης Πελατών. Ακολουθώντας την απόφαση του κράτους, δεν θα υπάρχει υπέρβαση πέραν του ενός ατόμου ανά 8 τετραγωνικά μέτρα ωφέλιμου χώρου, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων.
- Σχεδιασμός ειδικών σημάνσεων στο πάτωμα για να τηρείται ελάχιστη απόσταση του πελάτη από τους πάγκους εξυπηρέτησης.
- Κλιμάκωση των μέτρων για καθημερινή καθαριότητα των χώρων μας.
- Τοποθέτηση αντισηπτικού στην είσοδο κάθε καταστήματος για χρήση από τους πελάτες.
- Χορήγηση χειρουργικών γαντιών για χρήση από τα μέλη του προσωπικού που το επιθυμούν. Σημειώνεται πως βάσει κατευθυντήριων γραμμών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) η χρήση γαντιών δεν αποτελεί από μόνο του μέτρο προστασίας και δεν αντικαθιστά την ανάγκη συχνής πλύσης των χεριών, όπως επιβάλλουν οι κανόνες ατομικής υγιεινής.
- Για τις Υπηρεσίες που δέχονται επισκέψεις από πελάτες, οι επισκέψεις θα περιοριστούν στο ελάχιστο και κατόπιν ραντεβού και σε χώρο (στο κτίριο της κάθε υπηρεσίας) που προϋποθέτει 1 άτομο για κάθε 8m2.
Ήδη, η Τράπεζα έλαβε από τον περασμένο μήνα εσωτερικά μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και κατ’ επέκταση των πελατών της. Για τον σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στα εσωτερικά συστήματα της Τράπεζας (portal) για την καθημερινή ενημέρωση του προσωπικού γύρω από τις αποφάσεις και εξελίξεις του COVID-19 ενώ παράλληλα ενισχύονται οι υποδομές και υιοθετούνται μέτρα για εργασία από το σπίτι όπου και όποτε αυτό είναι δυνατόν.
Χρήση ψηφιακών καναλιών
Τα ψηφιακά κανάλια προσφέρουν τη δυνατότητα για ικανοποίηση περισσοτέρων αναγκών των πελατών, χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα.
Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν τις καθημερινές τους συναλλαγές 24 ώρες το 24ωρο:
Για ανέπαφες επιλογές με στόχο την ελαχιστοποίηση της χρήσης μετρητών, οι πελάτες ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές:
Για στήριξη και καθοδήγηση
Για επιπλέον στήριξη ή καθοδήγηση, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησής, καλώντας στα τηλέφωνα:
- 800 00 800 (τοπικές κλήσεις)
- +357 22128000 (κλήσεις από το εξωτερικό).
Η Τράπεζα Κύπρου διαβεβαιώνει το κοινό ότι βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τις πολιτειακές αρχές, τα οργανωμένα σύνολα και παράγοντες της οικονομίας για τον συντονισμό μέτρων που θα στηρίξουν την απασχόληση και την οικονομία. Ακόμη, θα συνεχίσει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες της για όλα τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της υγείας όλων μας.