H Τράπεζα Κύπρου, βαδίζοντας σταθερά στη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, και πιστή στις δεσμεύσεις της θέτει σε εφαρμογή τα πρώτα προγράμματα εκπαίδευσης του κοινού. Στόχος είναι οι υφιστάμενοι πελάτες της, να μπορούν να χρησιμοποιούν στις συναλλαγές τους, το διαδίκτυο και τις ψηφιακές εφαρμογές της Τράπεζας, ούτως ώστε να εξοικονομούν χρόνο και χρήμα. Τα προγράμματα εκπαίδευσης, ήταν ένας από τους κεντρικούς άξονες των δράσεων της Τράπεζας, που εξήγγειλε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Συγκροτήματος κ. Πανίκος Νικολάου.
Σε πρώτη φάση μπαίνουν σε εφαρμογή προγράμματα εκπαίδευσης σε δύο μέρες. Το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου το πρωί 9:30π.μ-12:30μ.μ και την Τετάρτη 26/2 το απόγευμα στις 3:30μ.μ – 6:30μ.μ στα καταστήματα Σταυρού (0117) και Λατσιών (0109) στη Λευκωσία και στο κατάστημα Λινόπετρας (0333) στη Λεμεσό.
Στο καθένα από τα συγκεκριμένα καταστήματα θα υπάρχουν λειτουργοί εξυπηρέτησης, οι οποίοι θα έχουν ως στόχο την εκπαίδευση των υφιστάμενων πελατών -που είναι ήδη κάτοχοι κάρτας- ούτως ώστε να χρησιμοποιούν τις μηχανές ΑΤΜs για συναλλαγές στις οποίες δεν χρειάζεται να πάνε στο ταμείο, όπως ανάληψη και κατάθεση μετρητών, και κατάθεση επιταγών. Το κοινό θα εκπαιδευτεί ακόμη να χρησιμοποιεί την 1bank για συναλλαγές που μέχρι σήμερα διεκπεραίωνε στο ταμείο όπως: ενημέρωση για την κίνηση λογαριασμού, μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών ή σε τρίτους, μεταφορά χρημάτων σε άλλες τράπεζες, πληρωμές λογαριασμών κοινής ωφελείας, παραγγελία βιβλιαρίου επιταγών.
Κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα γίνεται ακόμη εγγραφή νέων συνδρομητών στην 1bank, αλλά και αιτήσεις για χρεωστική κάρτα σε υφιστάμενους πελάτες που δεν έχουν, για διευκόλυνση των συναλλαγών τους μέσω ΑΤΜ.
Στα εν λόγω καταστήματα, θα υπάρχει και ενημερωτικό φυλλάδιο, το οποίο θα δίνεται στους πελάτες, καθώς και προβολή σχετικών video στις οθόνες. Η Τράπεζα Κύπρου προγραμματίζει σειρά προγραμμάτων εκπαίδευσης, τα οποία θα διεξάγονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.