Work From Home με τον σωστό τρόπο


Ο COVID-19 έχει φθάσει σε επίπεδο πανδημίας και το Work From Home (WFH) είναι ίσως η μοναδική λύση για όλες τις εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο όπως Google, Microsoft, Twitter. Hitachi, Apple, Amazon, Chevron, Salesforce, Spotify μέχρι και το γραφείο της διπλανής πόρτας.

Η πολιτική του WFH προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα όπως η εξοικονόμηση χρόνου καθαρά λόγο οδοιπορικών από το σπίτι στην δουλειά και επιτρέπει την εργασία σε ένα θεωρητικά πιο οικείο και άνετο περιβάλλον. Από την άλλη, υπάρχουν αρκετές παγίδες που μπορεί να αποτελούν τα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης πολιτικής. Αρκετά άτομα που εργάζονται για πρώτη φορά από το σπίτι, είναι εκτεθειμένα σε αρκετές προκλήσεις που πρέπει να αντισταθούν, όπως καναπές, τηλεόραση, ψυγείο, κ.α. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες.

Τι ευκαιρία δίνουν τα νέα δεδομένα στις εταιρείες?

Η νέα πολιτική του WFH, δίνει ένα βασικό κίνητρο στην εταιρεία για να αναθεωρήσει τον τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας της, τόσο εσωτερικά μεταξύ των εργαζόμενων όσο και με τους πελάτες και συνεργάτες. Σε συνέχεια της τελευταίας μας ανάρτησης στην σελίδα μας σε Facebook & Instagram, αναφερόμαστε στα τρία βασικά πράγματα που χρειάζεται μια εταιρεία, για να μπορέσει να κρατήσει ψηλά τα standards σε θέματα παραγωγικότητας.

  1. Πρόσβαση στις πληροφορίες
  2. Πρόσβαση σε αναγκαία λογισμικά
  3. Επικοινωνία μεταξύ της ομάδας και των πελατών/συνεργατών

“Treat it like real a job.”

Πρόσβαση στις πληροφορίες

Τα καθήκοντα του καθενός ανεξαρτήτως επαγγέλματος βασίζονται στην αποτελεσματική χρήση πληροφορίων και δεδομένων. Συνήθως, όλα αυτά είναι αποθηκευμένα σε κάποιον server στην εταιρεία και η ερώτηση είναι κατά πόσον οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα και εκτός εταιρείας. Αν όχι, τότε θα χρειαστούν εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς των δεδομένων στο σπίτι. Στην ONTIME Media λειτουργούμε με ένα Cloud σύστημα όπου κάθε μέλος της ομάδας μας έχει πρόσβαση στα αρχεία από όπου και αν βρίσκεται αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο.

Πρόσβαση σε αναγκαία λογισμικά

Αναλόγως θέσης και καθηκόντων στην εταιρεία, η χρήση διαφόρων λογισμικών όπως τα προγράμματα της Microsoft που είναι τα πιο συνηθισμένα και άλλα εξιδεικευμένων προγραμμάτων είναι απαραίτητα. Στην δική μας περίπτωση, όλα σχεδόν τα προγράμματα της εταιρείας μας είναι web-based επομένως αυτό δεν μας κρατά πίσω από το να εργαστούμε και από το σπίτι. Γραφίστες και multimedia έχουν εγκατεστημένα όλα τα προγράμματα και στους προσωπικούς τους υπολογιστές.

Επικοινωνία μεταξύ της ομάδας και των πελατών/συνεργατών

Η σωστή και άμεση επικοινωνία αποτελεί και τον βασικό πυλώνα υλοποίησης των καθηκόντων, τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας. Στην ONTIME Media από την πρώτη μέρα λειτουργίας χρησιμοποιούμε το Slack σαν πλατφόρμα επικοινωνίας, τόσο στην ενδοεπικοινωνία όσο και για την επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες μας. Το εργαλείο είναι διαθέσιμο διαδικτυακά και σε application, τόσο για τον υπολογιστή όσο και για τις κινητές συσκευές. Το απόλυτο εργαλείο,  το οποίο επιτρέπει την προσθήκη των ατόμων της ομάδας στο Workspace της εταιρείας, δημιουργία διαφόρων καναλιών αναλόγως πελατών και projects με την προσθήκη των αρμόδιων ατόμων μέσα σε κάθε κανάλι και την ανταλλαγή πληροφοριών και δεδομένων μέσα σε κάθε κανάλι. Αξίζει να το δοκιμάσετε.

Τέλος, πιθανό στο σπίτι να υπάρχουν και άλλα άτομα, επομένως εξασφαλίστε το privacy σας.

‘When the door is closed, pretend I’m not there,’” είπε η Kristen Shockley, καθηγήτρια ψυχολογίας στο University of Georgia.

Πηγή : ontimemedia.com.cy